Andelboliglån – Hvad vil banken vide?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92656
    AnonymForfatter

    Jeg ønsker at købe en andelsbolig til 400.000 kr. Kan selv lægge 210.000 kr. pt. og senere i år kan jeg betale 40.000 kr. og næste år 30.000 kr., som begge er beløb, som er på bundne opsparinger. Har kontaktet banken og de vil måske gerne låne mig penge, men de vil gerne have et møde med mig inden. Forståligt nok, men spekulerer i, hvad de kan finde på at spørge ind til. Jeg er 20 år og har fast arbejde, men ønsker at starte med at studere igen enten i år eller næste år. Der vil mit budget se helt anderledes ud end det gør nu og så er jeg bekymret for at de siger nej. Jeg har selvfølgelig regnet på det og vil have ca. 2.500 kr. til rådighed pr. mdr. (bruger max. 1500 kr. til husholdning) med SU-lån og et fritidsjob på omkring 30 timer pr. mdr., som jeg mener ville være realistisk at arbejde ved siden af studierne. Har desuden en

    #178754
    AnonymForfatter

    Nej hvor irriterende. Den sidste del af mit indlæg mangler. Det er skulle stå var, at jeg desuden har en buffer på 20.000 kr. til uforudsete udgifter. Tror i banken vil acceptere det?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.