Boliglån

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92587
    AnonymForfatter

    Halløj.

    Overvejer køb af bolig. Synes man høre rigtig meget om lave renter i disse tider men
    Hvad er en rimelig rente når man skal have finanseret de sidste 20 procent ved boligkøb.

    Håber nogen kan hjælpe 🙂

    #178048
    AnonymForfatter

    Hej,

    Vi har lige købt hus og banken tilbød os en rente på 5,55% hvilket er 1,20% mindre en den de reklamere med som deres laveste sats, godt nok sker der en rentestigning midt Feb, så på det tidspunkt kommer renten til at hedder 5,75%, det er vi godt tilfredse med.

    #178050
    AnonymForfatter

    Mange tak for svar. Hvilken bank har i. Lyder bestemt som fin rente…

    #178052
    AnonymForfatter

    Er du kunde i Danske Bank

    #178078
    AnonymForfatter

    Hej jeg overvejer også at købe bolig nu, men hvad betyder det når de snakker om 3,5% lån, når du siger, at i skal betale 5,55%?

    #178080
    AnonymForfatter

    Nej jeg er kunde i Nordea

    #178092
    thsvForfatter

    Nordeas rentesats på boliglånet er på 6,2% for fordel+kunder, som du automatisk bliver ved huskøbet.

    #178094
    AnonymForfatter

    Hmm gad vide hvorfor en bank som på alle måder står lige så stærkt som Danske bank, ikke kan tilbyde ligeså lav rente. Undrer mig egentlig hvis det er tilfældet… Stadig rart at have et udgangspunkt nu 🙂

    #178106
    AnonymForfatter

    Vi er kunder i sydbank.

    #178108
    AnonymForfatter

    Ups,troede faktisk det var jer der havde Danske bank men stadig godt at have med når lån skal aftales. Er lige blevet godkendt i kreditforeningen i dag.

    #178114
    AnonymForfatter

    @ thsv: Bare af ren nysgerrighed, hvordan kommer du så frem til at Nordea har et boliglån til 6,2% for fordel+ kunder?

    http://www.nordea.dk/Privat/Kundefordele/Fordelsprogrammet/Priser/23461.html

    -Iflg. Nordea’ prisskilt ligger den på omk. 8,5% – eller er den lave rente du henviser tilved prioriteslån?

    Mvh.

    #178118
    OpgaveForfatter

    Han mener Nordea Prioritet Boligkøb til 6,2 % den bruger de altid ved boligkøb..

    #178132
    AnonymForfatter

    Vi skiftede også til Nordea i April/Maj mdr 2011, hvor vi fik en rente på 4,95% på boliglånet. Da vi nåede November lå det på 6,2%, så held og lykke med dit fordelagtige boliglån ;o)

    #178138
    AnonymForfatter

    ok, så en rente kan ændre sig. Lyder da ikke ok. Kan man ikke låse den fast mon. Ellers kan det da hurtigt blive en dårlig forretning 🙁

    #178180
    AnonymForfatter

    Nu er jeg så blevet godkendt og skal skrive købsaftale under på onsdag. Stadig meget jeg ikke ved. Er det normalt at man først aftaler den endelige finansereing, når man har skrevet under?
    Snakken går på et f5 lån. Er det en god løsning?
    Jeg er alene med 2 børn og er nødt til at vide at jeg får en god sikker løsning som samtidig giver bedst mulig rådighedsbeløb.Jeg har ikke noget til udbetaling og skal derfor have finanseret det fulde beløb. Nogen der ved om der er ting jeg skal være særligt opmærksom på.
    Ved så lidt når jeg skal i banken desværre, og alt er pludselig gået rigtig hurtigt.

    Hjææælp 🙂

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.