Finansbanken sletter alle posteringsafstemninger…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92492
    AnonymForfatter

    … Det var en overraskelse at se alle mine posteringsaftemninger slettet da jeg loggede på netbank fornylig. Jeg henvendte mig til finansbanken.
    Thomas Sørensen, kundesouchef, skrev,
    “I forbindelse med vores konvertering af datacentral bliver alt data der ikke konverteres over på den nye central slettet. Afstemningerne var desværre ikke mulige at konvertere og de er derfor gået tabt. Vi har måtte konstatere, at vi har undervurderet benyttelsesomfanget af denne funktionalitet og derfor har vores kommunikation omkring denne ændring været mangelfuld – Det kan vi kun beklage og tage til efterretning".
    Finn Bjerg Olesen, afdelingschef, Kunderådgivning og Servicecenter & Support, oplyste at der er ingen planer om at undskylder til eller informerer disse 80.000 kunder. Han vil heller ikke sig hvor mange har klaget.
    Er der andre finansbank kunder der er utilfreds over sletninger og manglende løsningsforslag fra Finansbanken?

    #176716
    HalliHalloForfatter

    Alle posteringerne findes vel på de af banken tilsendte kontoudtog, som ligger i ens E-Boks, eller hvad?

    Så der er vel ikke noget der er slettet og som ikke kan rekonstrueres?

    #176720
    pppedeForfatter

    Der tales om afstemninger – ikke om posteringer. Du ved “sæt kryds" for afstemt postering.

    #176740
    AnonymForfatter

    Du kan eksportere alle posteringer til regneark og afstem der. Jeg ville aldrig drømme om at benytte en bank til hverken budget- eller kontoafstemninger, dels logpå-tiden der er begrænset, hvor du i regneark kan sidde i timer, også i netbank-lukketiden og afstemme.

    #176742
    AnonymForfatter

    Jeg forsøgte mange gange med at eksportere, men mellem Firefox og Openoffice fik jeg aldrig held med dét.
    Tak for jeres svar.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.