Opråb til Mybanker

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • MichaelForfatter
    Indlæg
  • #92485
    MichaelForfatter

    Kunne I venligst få smidt robinhood og alle hans klonprofiler ud herfra? Idioten er godt igang med at smadre hele forummet med spam.

    #176600
    AnonymForfatter

    Enig, Michael.
    Håber admin vil slette ham/hende.

    #176604
    AnonymForfatter

    Hej Michael og hsn

    Jeg anmeldte det gale menneske til Mybanker i morges.

    Dette skal ske i rubrikken “Anmeld/rapportér" ellers er det ikke sikkert, Mybanker får det læst.

    #176606
    AnonymForfatter

    Hørt!! det er hverken en hjælp eller en debat. . .

    #176608
    AnonymForfatter

    Det er bestemt ikke god debatetik at kalde mig idiot – det er præcis her jeg mener vandende skilles – det ku jeg aldrig finde på at sige, og det har jeg aldrig sagt, venlige hilsner, Kim Gant

    #176610
    AnonymForfatter

    Jeg er fuldstændig enig i, at den person spammer og ødelægger debatten – bloker ham Mybanker.
    Psykopater/folk der keder sig, kan man ikke altid beskytte et fora for, men de godt nok trælse, og Mybankers ledelse kan gøre noget ved det.

    #176612
    RedaktionenForfatter

    For så vidt angår robinhood, svendbent og stud.pæd – som er indlæg fra en og samme person Den pågældende har vi skrevet til og har frabedt ham om at skrive flere indlæg i vores debatforum.

    Og i øvrigt tak til alle jer, der benytter “anmelde" knappen. For det er den måde vi ser, om der er indlæg, som skal fjernes eller noget helt andet.

    Det skal dog bemærkes, at vi normalt ikke fjerner/behandler anmeldelser om søndagen (som i dag).

    Mange venlige hilsner
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.