Debatetik

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92475
    AnonymForfatter

    Jeg spekulerer på, om det kun er mig, der synes at der er noget uldent og lumpent over indlæggene fra den ærede meddebattør “robinhood". Er det ikke lige på grænsen af det tilladelige på et debatsite som dette? Det vil jeg mene efter grundig granskning af formål og regler her. Men jeg kan jo være helt galt afmarcheret.

    #176380
    MichaelForfatter

    Det er formentlig blot endnu en person der har foretaget nogle dårlige økonomiske dispositioner og nu skyder med skarpt mod alt og alle istedet for at indse egne fejl og forsøge at komme videre derfra. Det er som bekendt altid nemmere at se splinten i andres øjne end bjælken i eget.

    #176418
    AnonymForfatter

    Hej, jeg må indrømme, at jeg har haft de samme tanker, men ved nærmere eftertanke og genlæsning er det vel egentlig reelt nok – mvh. stud.pæd.

    #176432
    AnonymForfatter

    Hmm… jeg synes (helt seriøst) at hans indlæg er underholdende, selvom han tit er i modvind. Så længe han og andre ikke sviner folk til.

    Jeg synes, at det er langt være med skjult reklame. På et tidspunkt syntes jeg at visse indlægsholdere promoverede de samme banker igen, igen og igen, så det mere virkede som planlagt end som meget tilfredse bankkunder. Men om det er tilfældigt eller ej, finder jeg jo aldrig ud af.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.