Bedste bank for unge

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92468
    AnonymForfatter

    hej er der nogle her som kender forskellige banker rigtig godt med god erfaring og som måske kan råde mig. Jeg er ny studerende på KU på amager, som jeg allerede er meget glad for, men jeg kan ikke vælge hvilken for jeg syntes det er meget uverskueligt at sammenline og i min familie er der så mange forskellige meninger om det som mennesker. Jeg er mest intresseret i de store banker som Danske Bank, Nordea og nykredit og Arbejdernes landsbank, og det skal være til alt. Feks min SU og måske studielån og min løn (jeg går med morgenaviser hver morgen) så jeg har nogen penge, men jeg syntes det er meget svært og vælge. Kan nogle komme med nogen gode råd? tak

    #176322
    AnonymForfatter

    Jeg kan “læse" af din måde at skrive på, at du hører til venstrefløjen, derfor vælg
    den bank der varetager venstrefløjen bedst, nemlig AL

    #176338
    AnonymForfatter

    Danske bank er super god for unge i alderen 18-30 år.

    #176370
    AnonymForfatter

    Det er min vurdering, at med det forholdsvis simple og ukomplicerede engagement du påtænker at oprette med en af de nævnte fire storbanker, er det bedøvende ligegyldigt, hvilken du vælger. Du gør dog nok klogt i at holde dig til een af dem. Jeg ville uden tøven vælge Nykredit på grund af deres exelente netbank. Du kan klikke dig ind på deres hjemmeside og teste den, før du beslutter dig. Kan varmt anbefales af ganske mange. Kammeratlige hilsner, Robin H.

    #176376
    AnonymForfatter

    må jeg be’ om mine himmelblå – jeg stemte på Venstre ved det nys overståede FV – og se nu bare hvor de stormer frem i meningsmålingerne – jeg er i øvrigt helt pjattet med Lars Løkke, han er meget dygtig, en fremragende skarp debattør og ikke mindst tilsyneladende tilpas ægte socialliberal og ivrig cyklist. Så kan man denondelyneme’ ikke være helt tabt bag en vogn.
    Mvh stud.pæd.

    #176398