Bedste bank for unge

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92468
    AnonymForfatter

    hej er der nogle her som kender forskellige banker rigtig godt med god erfaring og som måske kan råde mig. Jeg er ny studerende på KU på amager, som jeg allerede er meget glad for, men jeg kan ikke vælge hvilken for jeg syntes det er meget uverskueligt at sammenline og i min familie er der så mange forskellige meninger om det som mennesker. Jeg er mest intresseret i de store banker som Danske Bank, Nordea og nykredit og Arbejdernes landsbank, og det skal være til alt. Feks min SU og måske studielån og min løn (jeg går med morgenaviser hver morgen) så jeg har nogen penge, men jeg syntes det er meget svært og vælge. Kan nogle komme med nogen gode råd? tak

    #176322
    AnonymForfatter

    Jeg kan “læse" af din måde at skrive på, at du hører til venstrefløjen, derfor vælg
    den bank der varetager venstrefløjen bedst, nemlig AL

    #176338
    AnonymForfatter

    Danske bank er super god for unge i alderen 18-30 år.

    #176370
    AnonymForfatter

    Det er min vurdering, at med det forholdsvis simple og ukomplicerede engagement du påtænker at oprette med en af de nævnte fire storbanker, er det bedøvende ligegyldigt, hvilken du vælger. Du gør dog nok klogt i at holde dig til een af dem. Jeg ville uden tøven vælge Nykredit på grund af deres exelente netbank. Du kan klikke dig ind på deres hjemmeside og teste den, før du beslutter dig. Kan varmt anbefales af ganske mange. Kammeratlige hilsner, Robin H.

    #176376
    AnonymForfatter

    må jeg be’ om mine himmelblå – jeg stemte på Venstre ved det nys overståede FV – og se nu bare hvor de stormer frem i meningsmålingerne – jeg er i øvrigt helt pjattet med Lars Løkke, han er meget dygtig, en fremragende skarp debattør og ikke mindst tilsyneladende tilpas ægte socialliberal og ivrig cyklist. Så kan man denondelyneme’ ikke være helt tabt bag en vogn.
    Mvh stud.pæd.

    #176398
    AnonymForfatter

    Er du medlem af fx DJOEF, IDA, LIC, Forbrugsforeningen eller lign.? (jeg ved ikke lige hvad stud.pæd. dækker over – min første tanke er pædagog, men det synes jeg ikke hører hjemme på KU?

    Generelt tilbyder de nemlig 5 % i rente af de første 50.000 og generelt ingen eller lave gebyrer – de kræver dog til gengæld du flytter alt til dem…

    Dette formodes at være det bedste til dig, da jeg ikke forventer du skal ud og låne (flere) penge, men derimod har en opsparing i større eller mindre grad?

    /peter

    #176400
    AnonymForfatter

    Hvem tilbyder 5% ? Jeg læser pædagogik på KU, bachelor 3 år – mvh stud.pæd.

    #176408
    Lars K.Forfatter
    #176412
    AnonymForfatter

    Tak som byder

    #176414
    HJLForfatter

    Jeg kender mest til Danske Bank og Nordea og vil også mene at det er hip som hap. En rettelse er at Danske Banks ungdomsprogram Danske 24/7 ung går til og med 28 år og ikke 30 år som en tidligere debatør skrev.

    Jeg har hørt rygter om at Danske Bank bliver de første der kommer med en løsning til iPad og at den bliver rigtig smart. DB var i øvrigt også de første med en løsning til smart fones så hvis du vægter den slags højt, er valget let.

    Mvh HJL

    #176416
    AnonymForfatter

    Mange tak for din og andres hjælpsomhed – mvh. stud.pæd.

    #176438
    AnonymForfatter

    Du oplyser, at du er studerende, så mon ikke du skulle springe på Nykredit som det dokumenteret mest solide foretagende af de fire nævnte (årsregnskab 2010). Så forbandet meget har du vel heller ikke råd til at miste, skulle en financiel tsunami ramme disse breddegrader og eliminere al indskyderkapital op til 750.00kr.
    Ærbødigst
    svendbent

    #176452
    pppedeForfatter

    Du taler vist som du har forstand til Svend.

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.