hjælp – min bank er væk

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • nielsensForfatter
    Indlæg
  • #92443
    nielsensForfatter

    Jeg ville gå ind på Bankmedhjerte.dk, men den er væk og blevet til Swedbank. Jeg kan tilsyneladende ikke engang logge ind på bankens netbank, så hvordan finder jeg nu en børneopsparing, jeg har stående. Kontonummeret står kun på netbanken. Hvordan dokumenterer jeg over for Swedbank, at opsparingen skal flyttes, og jo helst uden gebyr.

    Nå, jeg kan selvfølgelig ringe til dem på mandag,men det er alligevel en klam fornemmelse, at Bank med Hjerte er pst-væk!

    #176136
    OBSForfatter

    Det lyder mystisk at du ikke skulle kunne logge ind i netbanken på Swedbank’s hjemmeside. Jeg har selv konti der er blevet oprettet under Bank med Hjerte men har ingen problemer med at logge ind i Swedbank’s netbank.

    #176862
    Allan Kristensen (2)Forfatter

    Hej, jeg fik da brev om at samarbejdet med FDB slutter, så det burde du da også have modtaget.

    og jeg kan også logge på som jeg plejer via Swedbanks hjemmeside. Håber du har fået løst problemet.

    #177830
    AnonymForfatter

    Jeg kan heller ikke logge på mere. Tidligere var det intet problem, og jeg loggede også på gennem swedbank, da det hed Bank Med hjerte

    #177832
    OBSForfatter

    Jeg har ingen problemer med at logge på Swedbank’s netbank, den virker fint. Er startet på forsiden af http://www.swedbank.dk og trykket

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.