Vores Rådgiver har skiftet afdelingen for 1,5 år siden

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 51 i alt)
  • Indlæg
  • #175788
    AnonymForfatter

    Du har nok ret i hvorfor banken nu handler som de gør ….
    Stadig uforstående overfor for os , vi kunne jo bare lukke både øjne og øre… ligesom nogle folk ville fortrække… vi tog jo allerede kontakt til banken inden det første minus ville komme, men intet hjalp det…

    Men vi vil se på de forskellige regninger… 🙂 om 2 år når lånet er betalt ud så er det farvel, bank… 🙂

    #175790
    pppedeForfatter

    Jeg er ikke sikker på, jeg forstår problemet. Hvad er det lige banken skal hjælpe med?

    #175794
    HalliHalloForfatter

    Du mener vel: Hvem skal vi kontakte? Og dette er vel soleklart – for hvis nu f.eks medarbejderen pludselig var blevet udstationeret, tror du så at du skulle have ordnet dine bankforretninger fra udlandet af?

    Hvordan du nu skal få din økonomi på fode igen, må du selv styre ved at ringe til en anden medarbejder i banken eller jeg ville da gå ind i min afdeling for at få en alvorlig snak med dem.

    Alt er såre simpelt….

    #175798
    AnonymForfatter

    Njah, se på det fra den anden side. Hvis jeg havde lånt 3000kr af dig i august, og sagt at du ville få dem her til den 1 november, og jeg så kom den 1 september og sagde at jeg altså nok ikke kunne betale og om du ikke ville ordne det for mig.. så tror jeg også du ville blive lidt rød i ansigtet 🙂 Hvis du da ikke bare regnede med, at jeg nok fandt ud af det fordi jeg jo godt vidste det, og når pengene så ikke faldt så faldt hammeren og vi var ikke helt så gode venner længere.

    Men held og lykke uanset, det er ikke sjovt at være i et økonomisk morads, men der er også en vej ud af det med lidt hårde prioriteringer på budgettet, og få de nødvendige aftaler i stand, selvom det måske ikke er så sjovt det første års tid. (Har prøvet det!)

    #175800
    AnonymForfatter

    Hvis alt var så simpelt havde jeg nok ikke skrevet herinde vel ;)…
    Afdelingen siger jeg skal kontakte hende fordi hun er min rådgiver, og INGEN andre har tid til at hjælpe os, når vi spørger ind til hvornår de så har tid får vi at vide at vi skal kontakte hende…. og hende omvendt… så simpelt er det sgu ikke..

    #175802
    AnonymForfatter

    pppede

    Det egentlig spørgsmål gik ud på , hvem der skulle hjælpe os, bankrådgiveren eller vores afdelingen…. Men har så fundet ud af, at de nødvendigvis ikke er tvunget til at hjælpe os ….. Det er også helt fint, men hvis nu bare de havde fortalt os det…

    #175804
    HalliHalloForfatter

    Din afdeling lukker først kl. 16.00, så skynd dig og få en snak med dem.

    Alt dit øregas du lukker ud herinde, kan ikke bruges til noget som helst.

    Hvis banken, hvad jeg ikke tror er rigtigt, skulle gøre som du nævner ovenfor , så havde jeg da forlængst oprettet en konto over i Danske Bank på den anden side. Dette ville jeg da ikke finde mig.

    #175806
    AnonymForfatter

    pppede

    se på vores budget, så vi kan få tingene på rette køl, rimlig surt at betale det ene girokort gebyr efter det andet, fordi de ikke regner på tingene…
    Måske godkende det vi nu har været nede med 2 gange..

    #175808
    AnonymForfatter

    HalliHallo… Du er jo så smart… :)…Hvis det gør dig glad kan vi da godt sige at jeg skriver herinde er “øregas" :-s…

    Hvorfor skulle jeg fyre alt muligt lort af ?

    #175814
    MichaelForfatter

    Mon ikke din tid var bedre brugt på at søge arbejde end på at skrive indlæg her? Det giver med garanti ingen penge.

    #175816
    AnonymForfatter

    Michael
    Du aner da slet ikke noget om, om jeg har sendt ansøgninger afsted i løbet af dagen???…

    #175818
    AnonymForfatter

    Hold nu lige en ordentlig debat istedet for det der, allesammen. Der er ikke nogen grund til at beskylde hverken den eller den anden vej. Han skal jo bare ned i banken og snakke med dem ansigt til ansigt, hvor han medbringer sit budget, hvilke planer han har og hvordan det vil køre fremover og se om banken vil gå med til det. Hvis ikke må han jo skifte bank, eller bare selv sørge for at hans regninger bliver betalt.

    Hvem han skal tale med? Den første ledige rådgiver nede i banken når han står derinde.

    #175826
    AnonymForfatter

    Heeeyyyyoou, du kan ikke se det, men jeg står op og giver dig applaus lige nu!

    Hold da op, du er tålmodig med de andre herinde. Og lader dig ikke slå ud af det ene provokerende, nedværdigende svar efter det andet. Heldigvis er der også gode imellem…

    Det er helt forståeligt, at hvis banken og rådgiveren virkelig har været så forvirrende, så søger man hjælp andre steder. Det kan aldrig skade, i værste fald har de ikke nogle forslag til hvad du kan gøre, men det kunne jo også være der var nogle guldkorn imellem.

    Det lyder som en uretfærdig behandling af din bank. At de siger du skal kontakte rådgiveren og hun ikke har tid og mener det ikke er hendes arbejde.
    Så jeg ville kontakte direktøren af afdelingen, eller lederen. Hvad det nu kaldes. Og dernæst hovedafdelingen. Spørge “KAn det passe, man som kunde i jeres bank ikke kan få rådgivning?"

    #175830
    AnonymForfatter

    Hej

    Sikke en dårlig behandling du og din kæreste finder Jer i fra den banks side af.

    Hvilken bank er det du/I er kunder i ? For jeg synes at det er en meget underlig opførsel der har.

    Hvor meget skylder I `?

    Har du spurgt en anden bank, om du/I kunne blive kunde hos dem ? Og om de vil overtage Jeres lån på samme vilkår som I har nu (1500 kr) ?

    #175832
    AnonymForfatter

    Lige som man betaler for at få sin bil til service lille eller stort, SKAL bankerne også opkræve en afgift for at få privatøkonomien til service. Det kunne min være 2.500 kr for lille eftersyn og 5.000 kr for stort eftersyn.

    Bankerne skal kunne lave økonomikurser med statstilskud, hvor borgeren lærer hvordan man lægger et privatbudget via regneark eller lignende styreark. Det ville på sigt afhjælpe af folk skal ud i noget der er værre, der giver sygdom, skilsmisse mv og tilmelding til R.K.I.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 51 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.