Køb af hus
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hejsa
Vi har netop købt hus og jeg ville gerne vide hvilke muligheder der er vedrørende sammenlægning af gæld.
På nuværende tidspunkt har vi et billån men jeg ville gerne have lagt det sammen med boliglånet og derefter maksimere nedbringelsen af dette vedhjælp af afdragsfrihed samt flekslån på kreditforeningslånet.
Er dette muligt ??
På forhånd tak
Det kan ikke lade sig gøre medmindre ar jeres hus er steget voldsomt siden I købte det.
Jeg vil gerne at du stiller dig det spørgsmål der hedder: Hvad har vores bil med husgælden at gøre.
Hvis du finder en bank der er men på ideen vil jeg gerne høre om dem, for så har du en alle tiders grund til at skifte bank