Hvorfor bedrager nogen forretninger kunderne med for højt gebyr?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta og Google for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
I følgende artikel fra Børsen
http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/216337/banker_skifter_gebyrkurs.html
står en udtalelse fra Nets der siger at forretningerne max må tage 0.75% i gebyr for betaling med dansk udstedte kreditkort. Alligevel tager nogen forretninger 1% i gebyr for kortbetaling med dansk udstedte kort. Deriblandt Statoil. Det er vel at bedrage kunderne?
Jo Euromann, det er sørme at bedrage sine kunder, men det fremgår da ikke af den artikel du henviser til i Børsen.
Kan dog dårligt forestille mig at det er rigtigt…………
Nå ikke der står jo
Det vil sige, at priserne også efter den 1. oktober vil være max. 0,75 pct. på dansk udstedte kreditkort og max. 3,75 pct. på udenlandsk udstedte kreditkort", lyder meldingen nu fra Nets kortselskab Teller.