Privat låneaftale

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92380
    AnonymForfatter

    Hej alle,

    Jeg står i den situation, at jeg lige er blevet arbejdsløs og er på dagpenge. Det er jo aldrig god timing at blive ledig, især når man står og skal låne et mindre beløb. Min bank, som jeg i øvrigt er rigtig glad for, har i øjeblikket en politik om ikke at øge udlån til folk på overførselsindkomst, men er villige til at hjælpe mig når et nyt arbejde kalder, lyder beskeden. Dette rammer så uheldigvis mig på et skidt tidspunkt lige nu. Jeg er ikke interesseret i at tage alverdens hurtiglån, da jeg ikke ser det som den rigtige løsning. Jeg er selv uddannet indenfor den finansielle sektor, men har arbejdet udenfor branchen indtil nu.

    Jeg søger en person som er interesseret i at låne ca. 25.000 kr. ud i 6 måneder som et stående lån. Selvfølgelig med en fornuftig forrentning og en skriftlig låneaftale mellem os. Jeg forventer umiddelbart ikke noget med dette indlæg, da jeg godt kan forstå, hvis folk ikke er alt for glade for at lave private låneaftaler. Men afsøger mine muligheder og så skulle et indlæg her selvfølgelig også lige have chancen. Er du interesseret i det, så lad mig endelig vide det.

    God weekend til jer alle. 🙂

    /Top_oss

    #175226
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s debatretningslinier, da brugeren vil låne penge af andre brugere.

    #175228
    AnonymForfatter

    Forum- og debatregler
    Mybanker.dk’s debatforum har til formål at fungere som et sted, hvor brugerne kan udveksle erfaringer og gode råd mm. indenfor det finansielle område. Det er derfor vigtigt, at der hersker en god omgangstone i forummet, således at der er plads til alle brugere.