Realdania

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92287
    AnonymForfatter

    Hjemme hos os undrer vi os over følgende:

    I dag leverede posten 2 breve til os – et adresseret til mig og et til min mand. Brevet kommer fra Realdania.

    Vi undrer os rigtig meget…. aner ikke, hvorfor Realdania skriver til os og inviterer os til vælgermøde. Brevet er endda noteret med “vores" medlemsnummer!

    Det vi kan læse os til på deres hjemmeside er, at de har tilknytning til Realkredit Danmark. Dem har vi ikke noget med at gøre, idet vores realkreditlån er optaget hos Nykredit. Danske bank har vi heller ikke noget at gøre med, så vi undrer os rigtig meget over medlemskabet.

    Er det mon breve de sender ud til alle, som ejer fast ejendom i Danmark?

    Glæder mig til at høre, om nogle ved hvad Realdania er og hvorfor vi er medlemmer i vores husstand ud fra ovenstående oplysninger?

    #174130
    KrisserForfatter

    Har I spurgt Realdania?

    http://www.realdania.dk/

    #174134
    AnonymForfatter

    I og med at medlemskabet er gratis, synes vi ikke der er grund til at kontakte dem.

    Vores undring går bare på, hvordan vi i første omgang er blevet medlem? Derfor spurgte jeg i et forum som dette, måske er der andre derude, som sidder med samme medlemskab uden at have et realkreditlån hos Realkredit Danmark.

    #174146
    testForfatter
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.