Danske Bank flexinvest Fri

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Indlæg
  • #172572
    AnonymForfatter

    Efter hvad jeg har hørt, skulle der ikke være nået at være bange for omkring Flexinvest Fri.
    De skulle have givet 21,7% i afkast de sidste 3 år.

    Så for du bare lad os sige 15% i rente indtægt over 3 år, og du har 600.000 til din rådighed.
    Så burde det vel give i omregnen af 90.000 kroner.

    Dem skal du så selvfølgelig betale skat af, og så den årlige kurtage hvor de køber og sælger 10-12 gange, efter hvor mange gange det nu er nødvendigt. Og så Depot gebyr hver halvårligt.

    Depot omkring 200 kroner og kurtage et par hundrede kroner årligt, og skattevæsnet pr. år.

    Så mon ikke godt du kunne lave en god pose penge, efter skat på 30-40.000 kroner i den periode uden problemer.

    #172574
    AnonymForfatter

    Det er det jeg tænkte på men som du kan se er der mange som ikke anbefaler det.
    jeg så de samme tal som dig- men du kan læse hvad folk har skrevet 🙂 men tak for hjælpen.
    pengene bliver frigivet da jeg har låst dem i 9 mdr. og bliver udbetalt til september så ser jeg hvordan market ligger.

    #172614
    AnonymForfatter

    Ok helt i orden Thomas.

    Så må du lige tjekke markedet ud i september, om der er kommet nye muligheder for investering. Men omkring danske bank er det vist kun i 2008 det har gået rigtigt skidt, på grund af finanskrisen på denne investerings form.

    Det giver desværre bare ikke en dyt med de der 2-4% opsparings kontoer, og som du også selv ved er du tvunget, til at binde dem i 1-2-3 eller 4 år, for at få denne rente.

    Skattefar spiser pengene op, se bare på en netopsparings konto, som danske bank har, den giver kun 1,3% rente årligt, og det er jo næsten intet værd, og du kan ikke engang have det beløb du vil sparer op, da de max vil have 250.000 kroner på sådan en konto.

    Så har de selvfølgelig deres 3% konto men der skal du binde dem i 3 år. uden heller at få meget ud af dine penge. De arbejder ikke rigtigt for dig.

    Det samme problem er der hos alle de andre store banker som Nordea m.v.

    #226210
    AnonymForfatter

    danske banks flex invest fri. forsyner bankens store lønninger. har så dårlig erfaring med deres investerings foreninger. Ens penge forsvinder stille og roligt.

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.