en fejl på budgetkontoen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Pernille (17)Forfatter
    Indlæg
  • #92128
    Pernille (17)Forfatter

    hejsa med jer

    har en budgetkonto som der er blevet trukket 4400 kr på før men så blev sat ned til 3700 kr pga års gennemgang.

    men så her den 31 maj når pengene kommer, er der blevet trukket 2 gange 4400 kr og 3700 kr fra min konto til budget, min samlever betaler også 4400 kr og de var godt nok trukket som de plejer.

    så ringer jo til banken for at høre om hvordan og hvorledes men de kunne ikke finde mig i deres system via cprnr hmm har i oplevet dette ?

    nåmen de fik så kontonr og fandt mig men det var først den 4 jeg kom til at snakke med i banken som kunne se der var sket en fejl og overførte så pengene tilbage på lønkontoen.

    men kan jeg så regne med at tingene er iorden til den 1 juli monstro ? eller skal jeg lige tjekke med banken for at høre om det er iorden for en sikkerhedsskyld ?

    #171420
    AnonymForfatter

    Puha, det er j ikke til at vide for os… 🙂
    Jeg tænker det er lettest at gå ind på netbank og selv stå for budgetten og de automatiske overførsler, så går det sjældent galt og du har selv overblikket.

    Der er fine lister derinde som viser hvilket beløb der sættes ind. Hvis der så bliver lavet overførsler som IKKE matcher de automatiske overførsler der er sat op, SÅ er det skræmmende og så må der en god forklaring til fra banken 🙂

    #171422
    HalliHalloForfatter

    Nej, det behøver du ikke.

    Skulle det – mod forventning – gå galt igen i næste måned, så ringer du blot til banken igen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.