Hvordan vælger man en bankrådgiver?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92106
    AnonymForfatter

    Goddag

    Jeg står og overvejer at skifte til Nykredit, da de har gode renter på udlån.
    Har en ven som alllerede er kunde hos nykredit og har en dårlig rådgiver. Da jeg var dernede og snakke med dem, var han den første jeg kom i kontakt med. Findes der ikke en slags CV eller sådan over de forskellige rådgivere, da jeg gerne vil have en med erfaring. Skal lige siges, ham jeg snakkede om er elev dernede.

    Har nogle fa jer, prøvet at afvise en rådgiver og sige i vil have en anden ?

    Håber i forstår mit spørgsmål 🙂

    #171120
    HalliHalloForfatter

    Kasper Kragelund, du er vel tvunget til at have en rådgiver overhovedet i Nykredit. Er det ikke muligt at oplyse, at man evt. ikke ønsker en fast, men ønsker hjælp fra den og den, der ved mest om et bestemt emne.

    Jeg har ikke nogen fast rådgiver i mine banker, og heller aldrig haft det i tidligere. Dette ville jeg i givet fald også frabede mig, hvis de påduttede mig en.

    #171128
    testForfatter

    Det er jo som udgangspunkt sælgeren der bestemmer hvilken sælger der er din kontakt. Er du ikke tilfreds kan du klage og eller skifte leverandør

    #171130
    AnonymForfatter

    I Nykredit har du ikke fast rådgiver medmindre man specifikt udtrykker ønske om det. Dog er det sådan at det er samme rådgiver der kører en en hel sag igennem, f.eks billån eller sådan. Men det afskærer dig ikke fra at have en anden rådgiver næste gang du kommer i kontakt med Nykredit. Så hvis du flytter til Nykredit bank, og du får en rådgiver du synes om, så er det bare om at huske navnet og benytte hende fremover.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.