hvor ligge min bank ?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92065
    AnonymForfatter

    Det er helt OK at lave denne undersøgelse , hvor god en bank er omkring sine kunde, men når man ikke har alle banker / sparekasse med, så sættes der spørgsmål.
    Hvorfor har man alle banker og sparekasse med ?
    Der mangler Skjern Bank – Andelskassen – Kreditbanken – Frøs herred sparekasse, dette var bare nogen af dem.

    Jeg vil indtil nu sætte spørgsmålstegn omkring denne undersøgelse, når man lave overskriften " danmarks bedste bank blandt kunde “

    #170480
    SteenBrForfatter

    Hvis du nu læser nyhedsbrevet, står der jo netop grunden til, at kun 27 er med. Der skal være mindst 100 bedømmelser på pengeinstituttet i 2011. Er der ikke det, kommer de ikke med på listen. Så hvis du savner DIT pengeinstitut, så gør som der også står i nyhedsbrevet, afgiv din egen bedømmelse på det.

    #170482
    HalliHalloForfatter

    Hvornår er den undersøgelse foretaget?

    Jeg er aldrig blevet bekendt med, at jeg kunne give bedømme/give min bank karakterer.

    Det undrer mig samtidig at en temmelig stor bank som Landbobanken i Ringkøbing ikke er med i undersøgelsen, hvorimod to meget, meget små lokalbanker på Sydsjælland er med. I øvrigt banker, der har rigtig mange tilfredse kunder.

    #170486
    SteenBrForfatter

    Undersøgelsen er jo løbende, da du til enhver tid kan bedømme her: http://www.mybanker.dk/bedoem.html Som der står, er det de(n) seneste vurdering(er) der tæller.

    Derudover blev der i januar og marts måneds Mybanker-nyhedsbrev opfordret til, at man gik ind og afgav sin mening samme sted.

    At der mangler pengeinstitutter, må vi formode skyldes, at der ikke har været min. 100 personer inde og vurdere dem i 2011. Det er jo i hvert fald præmissen for at komme på listen.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.