Hjælp min datter bliver atten… nå skidt men hun skal have en billig bank

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #92024
    AnonymForfatter

    Hej.
    Min datter fylder 18 om kort tid. Vi har for nuværende danske bank (og de er dyre) Derfor råder jeg min datter til at få en konto i en billig bank med gode muligheder for unge.
    Synes dog det er svært at gennemskue hvad der vil være godt. Er der nogen der har et godt bud?
    Hun har brug for en lønkonto, ingen kassekredit, men mulighed for bolig lån. Desuden er netbank oplagt.
    Håber der en der sidder med de vise sten…
    På forhånd tak!
    Mvh. Gert

    #169936
    AnonymForfatter

    Hvad mener du med boliglån? Skal hun købe andel, ejerlejlighed? Villa?

    Hun kan lige så godt blive i danskebank indtil den dag oprender hun skal have et boliglån/låne penge generelt, for danskebanks koncept 24 7 får man vidst ikke bedre vilkår som ung.

    #169938
    OBSForfatter

    Jeg tror såmænd også at hun lige så godt kan fortsætte med at være kunde i Danske Bank. De har ovenikøbet et 24-7 produkt specielt for unge, ved siden af deres almindelige 24-7 produkt. Tænker at Danske Bank nok så skriften på væggen og indså at de var nødt til at tilbyde et produkt med mulighed for selvbetjening og tilsvarende lave omkostninger for kunden.

    #169940
    AnonymForfatter

    næ dog ikke, tænkte mere på lejlighed indskud osv.

    #169942
    AnonymForfatter

    jaja, så er der da håb forude. Jamen så kommer de da med i overvejelserne. Takker for svaret!

    #169944
    AnonymForfatter

    Så er det jo ikke et boliglån, men låne penge til et indskud. Hertil findes der attraktive fordele ved at være ung i 24 7 i Danskebank.
    Jeg mener at det ikke koster noget at få en kassekredit oprettet på 10.000. Ved så ikke lige hvis hun skal bruge mere.

    Alternativt, så burde hun kunne nå at få sparet et indskud sammen.

    #169960
    AnonymForfatter

    Ja det kan blive en mulighed at hun får brug for et lån. Desværre er hendes muligheder for at tjene nok, næsten umulige herude på landet. Hun har søgt og søgt, men har kun fået et sommerferie job.

    Tak for hjælpen!
    Mvh. Gert

    #169988
    HJLForfatter

    Du skriver at Danske Bank er dyre… Som ung kunde under 28 år kan man få 24/7 ung det koster ingenting og man bibeholder alle de fordele banken tilbyder du får sågar mulighed for et Mastercard mobil med rigtig gode dækninger, herunder rejseforsikring og mobiltelefon forsikring – hvis din datter er med på moden kan hun sågar få markedets bedste app til sin iphone samt adgang til rådgivning 24 timer i døgnet.

    Det er sku da lækkert hvis man står strandet et sted på jomfru rejse på Ibiza uden fars visa-dk og lige skal høre om SU-en er gået ind så man kan feste videre.

    Hvad er der dyrt ved det, udover at de dér long iland ice-tea drinks er skide dyre?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.