Alm. Brand Bank

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87250
    AnonymForfatter

    Min far fortalte mig at man kan få op til 3,5% i indlånsrente hos Alm. Brand Bank uden binding, kan det være rigtigt?

    #107170
    MichaelForfatter

    Nej, det er helt forkert. Der er en bindingsperiode mellem 1-5 år. Jo længere binding, desto højere rente (op til 3,75%). Banken tager sig godt betalt i form af gebyr+dekort, såfremt der hæves penge i utide. Hold dig langt væk fra dette produkt, da det er en ren stavnsbinding til en uforholdsmæssig lav rente.

    #140332
    altoForfatter

    Hermed en advarsel til personer der kunne tænke sig at lave forretninger med Alm. Brand Bank. Det har ikke været muligt for mig at få et tilgodehavende udbetalt. Godtnok kun 2000 kr., men det er utroligt hvad medarbejderne har fortalt af historier.Og stadig ingen penge! Er det ualmindelig klamt?

    #140336
    testForfatter

    hvordan udbetalt? KAn du ikke bare hæve penge på dit kort? eller overføre beløbet til din evt. anden konto?

    hvad er historien?

    #140344
    altoForfatter

    Historien er : Billån plus alle forsikringer hos Alm. Brand. Billån udbetales plus en ekstra ydelse der ved en fejl ikke er stoppet.Det er her at de 2000kr. kommer ind og det er her at MIN TÅLMODIGHED OPHØRER fordi jeg ikke kan få mit tilgodehavende udbetalt, mange henvendelser, mange bortforklaringer! Er de mon ved at lukke biksen?
    Hej for jer!

    #140370
    testForfatter

    ok så de tilbageholder altså 2000 kr af låne beløbet til en eller anden forsikring f.eks. så du ikke har valgt til.
    mon ikke det snare er fordi at de har klokket i det de har oplyst til dig. gå dem på klingen og forlang et skriftligt svar

    #140374
    altoForfatter

    Hej test!
    Mit billån havde ikke noget med forsikringerne at gøre, udover at bilen selvfølgelig også var forsikret hos Alm. Brand. sammen med hus og hjem o.s.v. Der er skrevet 2 gange til firmaet. Ingen reaktion ,så nu er alt opsagt.Men om jeg engang får mit tilgodehavende, som jo nu er vokset betydeligt? Jeg vil stadig advare mod at komme i kontakt med det firma. Reklamen i fjernsynet er måske mere rigtig.: En boksering hvor Alm.Brand giver dig og dine forsikringer bank. Jeg føler mig banket!
    Mvh.

    #140476
    altoForfatter

    Vedr. Alm. Brand bank.
    Efter mine indlæg vedr. bankens behandling af sine kunder og efter et brev til den adm. direktør er der sket følgende: En sidste henvendelse til bankens serviceafdeling førte til en kontakt med en dejlig konkret pige, som kunne se mit problem og løste det og sendte samme dag mit tilgodehavende. I dag er jeg så blevet ringet op af chefen for de ansatte, på foranledning af den adr. direktør, som gerne ville høre om mit forløb i udbetalingssagen vedr. mit tilgodehavende på de små 2000kr. Jeg må så hermed konstatere at det ikke er fra toppen at indstillinge er hen i vejret.– Jeg foreslog iøvrigt at give ansvar og lønforhøjelse til den korrekte,venlig og effektive pige, som ordnede mit lille problem. Der er tilsyneladende langt imellem dem?
    Venlig hilsen Kurt Nielsen

    #143350
    AnonymForfatter

    Alm. Brand forsikring.
    Lad være med at tegne forsikring i Alm.Brand.
    Begrundelsen er at på trods af utallige henvendelser (Tlf/mail) nægter alm. brand at udbetale erstatning for indbrud mens vi var på ferie.
    det er over 5 uger siden indbrudet blev begået og 3 uger siden taksator var her.
    Begrundelse for at de nægter at udbetale erstatning er at der en formodet gerningsmand og der er en politimæssig efterforskning,fordi jeg har video billeder fra mine overvågnings kameraer.
    jeg havde på samme tid en fryseskade som jeg heller ikke har fået erstatning for (men de har vel ikke fanget lynet)

    #143352
    altoForfatter

    Hej erik!
    Som du kan se af mit indlæg, er det måske muligt at komme igennem til ualmindelig brand, men så skal du nok op på direktionsgangen. Om jeg er i ualmindelg brand idag? Nej heldigvis ikke. De stjæler ens tid og resurser!Jeg føler sgu med dig!
    Mvh Alto.

    #143454
    Allan Kristensen (2)Forfatter

    bedste opsparing uden binding er i øjeblikket Swedbank (Bank med hjerte ). Hvis du er medlem af FDB, så kan du få 2,35%.

    Her på mybanker står der godt nok 2,45, men det må være 2,35 for det er det som der står på deres hjemmeside http://www.bankmedhjerte.dk.

    Jeg har selv et billån i Bank med hjerte, og selvom kommunikation sker elektronisk, så synes jeg at det har fungeret godt.

    #143458
    RedaktionenForfatter

    Hej

    Det kan jeg godt forstå, at du undrer dig over. Det gjorde jeg også, da jeg læste dit indlæg – for det er mig, der har tastet renteændringen pr. 1/9-2009 for Bank med Hjerte.

    Men dette er forklaringen: På Swedbanks hjemmeside (Swedbank står bag Bank med Hjerte) kan man finde Bank med Hjertes indlånsrentetavle og udlånsrentetavle. Og sammenligner man rentetavlerne, der ligger på Bank med Hjertes hjemmeside med dem, der ligger på Swedbanks, så er de 0,10%-point højere på Swedbanks hjemmeside.

    Dette er linket til Bank med Hjertes indlånsrentetavle på Swedbanks hjemmeside: http://www.swedbank.dk/sst/www/inf/out/fil/0,,653068,00.pdf

    Dette er linket til Bank med Hjertes udlånsrentetavle på Swedbanks hjemmeside:
    http://www.swedbank.dk/sst/www/inf/out/fil/0,,653069,00.pdf

    Jeg tror, at fejlen skyldes, at Swedbank i ind- og udlånsrentetavlen på Bank med Hjertes ind+udlånsrentetavle, der ligger på Swedbanks hjemmeside, har glemt at tage højde for, at Nationalbanken pr. 28. august 2009 nedsatte deres rentesatser. Men det har de så gengæld husket i ind+udlånsrentetavlerne, der ligger på Bank med Hjertes hjemmeside.

    Så reelt tak for dit indlæg. Ser du en anden gang en sats, der ser forkert ud, så vil vi være taknemmelige for, at du skriver det til os. Så på forhånd tak for dette. Skriv til info@mybanker.dk.

    Mange venlige hilsner
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.