GE Money Bank har dårlig kundeservice

  • This topic has 2 stemmer and 2 svar.
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Anonym
    Forfatter
    Indlæg
  • #91958
    Anonym

    Søgte om et lån på 30000kr og jeg fik accept inden for få sec.
    Sendte mine papirer ind. Og der gik nogle dage.
    Fik en mail fra GE at de manglede nogle oplysninger.
    Jeg ringede og vi fik det ordnet. (skulle sende billede id med fax, de kan åbenbart ikke modtage email).
    De ringede igen og min underskrift på mit billede id var ikke identisk med min min underskrivt på mine indsente parpirer (billede id var mit kørerkort som er 13 år gammelt hvor min underskrift var skrevet mens jeg var pisse nervøs mens kørersagkyndig skullede ondt på mig, som de nu gør.)
    Den “venlige” kvinde sagde hun ville lige vende tilbage.
    30 min efter fik jeg en mail at min låneansøgning var afvist.
    Jeg ringede in og spurgte hvorfor den var det, fik et underligt svar efter en 10min venten i tlf. at min indkomst var for høj til den passede til min årsopgørelse.
    Så forstår man lige ingen ting hvad det har med noget at gøre.
    (DOHHHH)

    Så hold jer væk fra GE Money Bank de er nogle mærkelige nogle.

    Mvh
    Archon

    #169268
    test

    udmærket råd af mange andre årsager.

    #169312
    Anonym

    Det er vel næppe kundeservice du har kritik af, men mere deres kreditsystem? Det er klart, at afviger oplysningerne på indsendte dokumenter, fra det der er indtastet i ansøgningen, bliver det ofte afvist. Det gælder generelt.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.