EIK-Bank skifter navn til Finansbanken

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #91952
    HalliHalloForfatter

    EIK-Bank skifter pr. 30.3.2011 navn til Finansbanken.

    Senere på foråret skifter de også IP-platform til samme som SparLolland bruger. Er vist Sparekassernes EDB-Central.

    Er det ikke dem, hvor man kan logge sig ind og checke konti uden at bruge nøglekortet. Det glæder jeg mig meget til, så man ikke behøver at sidde og finde rode rundt med dette kort, bare for at se om alt er i orden.

    #169170
    OBSForfatter

    Det ser ud til at SDC har åbnet mulighed for at man logge ind i deres netbank uden at skulle bruge nøglekortet. Jeg har i hvert fald kunnet logge ind og se min konto i LSB uden at bruge nøglekortet så jeg antager at det samme er muligt i Spar Lolland og Finansbanken/EIK hvis/når de bliver flyttet over til SDC (har de skrevet det nogen steder at de flytter over?)

    #169194
    HalliHalloForfatter

    Der står således på side 7 i SparLollands Aktionærblad:

    I løbet af foråret vil medarbejderne flytte ud til SPAR LOLLANDs
    lokaler på Lautrupsgade 7, 2100 københavn Ø. samtidig med,
    at Eik Bank overgår til samme it-platform som SPAR LOLLAND.

    #169208
    AnonymForfatter

    Hvor har I hørt, at Eik Bank skal hedde Finansbanken, det er gået hen over hovedet på mig – skal vi så igen, igen have nye kort?

    #169214
    OBSForfatter

    Det står bl.a. på deres hjemmeside 🙂

    Vi er jo sådan set stadig kunder i den samme bank så jeg ved ikke om vi skal have nye kort men de kan jo selvfølgelig godt vælge at skifte dem alligevel. Det eneste jeg umiddelbart kan få øje på der skulle udløse en tvungen udskiftning skulle være skiftet i IT-leverandør. Dog, hvis du har et VISA/Dankort som er udstedt før i år har det sandsynligvis en udløbsdato i 2012 og så skal det alligevel snart skiftes ud, efter at man først for nylig har vedtaget hvor lang løbetid VISA/Dankort skal have fremadrettet. Men det kan være der er andre der er klogere på den sag.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.