hjælp…..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87238
    AnonymForfatter

    Hej.

    Efter mange søvnløse nætter, fandt jeg siden her, og tænkte, at det måske var en eller nogle der kunne give mig nogle gode råd.

    Jeg har haft en konkurs i 1989, og har derfor ikke siden haft en bank…….d.v.s. en bank har jeg, til lønkonto, men jeg har ikke haft nogen rådgivning siden og jeg har heller ej forsøgt.

    Jeg har bibeholdt banken helt fra 1989.

    Jeg er alenemor med et barn på 13 år.

    Jeg står reg, i RKI, (desværre).

    Jeg har gæld jeg betaler af på ca. 4 poster ialt 4800,00 kr.

    Da jeg er reg. i RKI, valgte jeg at købe bil og hestetrailer i en god vens navn. Troede jeg…..

    Han tog mig ved næsen, og har nu solgt begge dele, og jeg har ingen ting. (ØV)

    Jeg har en indkomst efter skat pr. mdr. på ca. 19000,00 kr.

    Jeg ville så forfærdelig gerne have tingene samlet og evt. kunne komme lidt ned i afdrag pr. mdr.

    Hvad gør jeg……. Er det i det hele taget nogle mulighed…… Jeg er bare ved at gå i spåner og ved snart ikke hvad jeg skal gøre og gribe i.

    Håber nogle har et godt råd…

    mange hilsner marianne

    #107222
    AnonymForfatter

    RKI-Sletning
    (Slettet af redaktionen)

    #107238
    AnonymForfatter

    Hej Mybanker.

    Tak for sletningen i de to andre tråde.
    Han har desværre også lagt sit indlæg i denne tråd, hvorfor jeg håber denne også vil blive slettet.

    Hilsen Mette

    #107240
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Dejligt med opmærksomme mennesker 🙂

    Den er slettet.

    Med venlig hilsen

    Nikolaj Hendriksen
    Mybanker.dk

    #107242
    AnonymForfatter

    Marianne – dit problem er ikke RKI-registreringen, dit problem er overforbrug.
    Forstår jeg at du har fået en ven til at købe bil og trailer i sit navn og du så skulle bruge den mod at betale ham hans ydelser på dette kreditkøb?
    Nu betaler du ikke altid det du lover (ellers ville du ikke stå i RKI), men hvis du har gjort det til din ven og han alligevel sælger den, så kan jeg dog godt forstå at du blir sur. Selvom du vel kun har mistet den (mindre) del du har betalt.
    Men – medmindre det er en del af dit erhverv – så skulle du nok slet ikke købe den slags.
    Vær du glad for at RKI hjælper dig til ikke at komme længere ud i gæld.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.