Iværksætterkonto med tilhørende depot?

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91863
    AnonymForfatter

    Hej,

    Kender i til nogle banker, som tilbyder muligheden for at oprette en iværksætterkonto med tilhørende depot således at er kan investeres i værdipapirer for de indskudte midler (som loven foreskriver)

    Har allerede hørt et par stykker, men indtil videre vil de ikke oprette det tilhørende depot og renten på kontoen er også variabel og en smule lav..

    Med håb om hjælp 🙂

    #168056
    AnonymForfatter

    Har du spurgt i handelsbanken?
    har en etablerings konto der, dog uden depot – men de er meget fornuftige at snakke med, så jeg tror de kan hjælpe..

    #168108
    AnonymForfatter

    Handelsbanken havde ikke iværksætterkonto som produkt. Troede indledningsvis, at jeg ønskede en investeringskredit! Så jeg er maax på jagt igen. Andre som har erfaring med dette?

    #168110
    grgForfatter

    Kæmper også for at finde en løsning på dette.

    Har en iværksætterkonto pt. uden depot, men min bankmand prøver at finde en løsning så depot kan blive tilknyttet.

    #168112
    grgForfatter

    Hvis jeg kan love ham en ny kunde hvis han får det løst kunne det måske hjælpe 😉

    #168154
    AnonymForfatter

    Jeg vil være interesseret idet min nuværende bank også kun tilbyder en iværksætterkonto uden tilhørende depot. Har du nogle kontaktdetaljer eller hvordan klarer vi den?

    #168156
    grgForfatter

    Lad os tage det pr. mail, vil helst ikke “hænge" banken ud mens jeg forhandler.

    Skriv til gsr8119 snabela yahoo dot dk

    #169792
    AnonymForfatter

    Havde i noget held med at finde en bank der tilbyder Iværksætterkonto med depot?

    Her er hvad Danske Bank svarede da jeg spurgte dem:

    “Vi i Danske Bank, har valgt, at den løsning ønsker vi ikke, så derfor kan indestående på en Iværksætterkonto kun stå i kontanter. Renten på en Iværksætterkonto er pt. 0,125% p.a."

    #169794
    grgForfatter

    Hejsa,

    Jeps vi fandt faktisk begge en løsning – send evt. mail til mig (se tidligere indlæg) så kan du få kontaktinfo til Ringkjøbing Landbobank som har konstrueret en løsning til mig.

    #169846
    AnonymForfatter

    Det samme gælder her.. Fik også en løsning op at stå under forudsætning af at banken ikke ville love at være bank for mig når jeg startede virksomhed engang.
    kontakt mig eventuelt på pjensens a hotmail . com
    Peter

    #170070
    AnonymForfatter

    Jeg har også ledt efter det, og jeg ved at Sydbank leverer en løsning med depot 🙂

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.