Mybanker.dk fornyer sig snart

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Nikolaj HendriksenForfatter
    Indlæg
  • #87235
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Kære allesammen,

    Vi er meget glade for at se den livlige aktivitet og det høje niveau i lægger for dagen her på debatten og på resten af vores sider.

    Gennem de seneste fire måneder har vi arbejdet på højtryk for at give vores sider et ansigts- og brugbarhedsløft. Og endelig er vi ved at være ved vores mål – et nyt Mybanker.dk, som i forhåbentlig vil tage godt imod. Blandt de nye muligheder kan nævnes:

    – Nyt debatforum – med samme funktioner som det nuværende, men nemmere at overskue svarene i en debattråd.

    – Bedøm din bank – og se hvor tilfredse andre er med deres bank.

    – Ny “Skift bank" sammenligning af hvad det koster at være kunde i de danske banker: Vi har slået “Bankgebyrer" og “Min økonomi" sammen til én ny beregner, der både tager højde for renter og løbende gebyrer.

    – Gem dine tidligere sammenligninger så du ikke skal indtaste dine sammenligningskriterier på ny hver gang du besøger siden, og så du f.eks, hvert år kan sikre dig at du får den billigste pris.

    – Sammenlign omkostninger i kr. for lån (hvor meget betaler du i renter og gebyrer gennem hele lånets løbetid)

    – Seperat mulighed for at sammenligne lån og konti hvor der gælder særlige betingelser (hvis du f.eks. skal være aktionær e.lign. for at opnå en fordelagtig rentesats)

    Det var et lille udpluk af de nye funktioner. Vi regner med at lancere den nye side indenfor den næste uge, og håber, at i kommer til at synes om det.

    Og i er naturligvis altid velkomne til at skrive hvis der er noget i mener vi kan gøre bedre eller iøvrigt har ris eller ros.

    De bedste hilsener,

    Nikolaj Hendriksen
    Mybanker.dk

    #107102
    AnonymForfatter

    Hvad er og står BFR KREDIT for,er det et seriøs selvskab????da jeg har tænkt mig at få et friværdi lån,da jeg ikke skylder noget i min bolig,og har tænk mig i første omgang at låne ca.500.000kr. Venligst Birgit Jansen.

    #107132
    AnonymForfatter

    Det var da en utrolig skuffende ombygning af siden I har fået foretaget.
    Siden kan knap nok ses eller navigeres rundt på med Firefox…

    #107134
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Hej,

    Vi arbejder på at få siden til også at fungere 100% i Firefox. Bare rolig, det vil ske indenfor få dage.

    Med venlig hilsen

    Nikolaj Hendriksen
    Mybanker.dk

    #107152
    AnonymForfatter

    BRF er skam helt seriøst og et af de store realkreditinstitutter, men hvis du er i tvivl så kig på deres hjemmeside eller spørg din bank – forudsat at din bank ikke har deres ‘eget’ realkreditinstitut. Nogle af de mindre banker samarbejder med BRF – f.eks. Basisbank.

    Hilsen
    Madzen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.