Skaniabanken

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87234
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg overvejer at skifte bank til Skaniabanken http://www.skandiabanken.dk/

    da de ikke har gebyrer på alt der har med netbank at gøre, hvilket stort set er det eneste jeg bruger, er der nogen der kan anbefale mig denne bank, eller har erfaringer med dem, så vil jeg meget gerne høre fra dig 🙂

    venlig hilsen
    MadsKaizer

    #107092
    AnonymForfatter

    Har haft banken i snart 5 år, med gradvist stigende engagement, således at vi idag har alle bank- og realkredit relationer der. Generelt godt tilfreds, men du kan ikke få et fysisk møde med din bankrådgiver, hvilket nogle måske vil savne. Derudover er den nok ikke den bedste hvis du er selvstændig.
    Vh Peter

    #107094
    AnonymForfatter

    Jeg er blot studerende der bor i lejlighed, har ikke brug for rådgivning osv i et stykke tid, tak for dit indskud.

    #107198
    AnonymForfatter

    Skandiabanken er bestemt blandt dem med bedste vilkår for renter og gebyrer. De er også meget ærlige, selvom mange på dette sted har været efter dem fordi de sagde ‘Nul gebyrer’ (de *har* gebyrer på noget – bare ikke på det man bruger mest). De er fx de eneste jeg har set der offentliggør cirka hvor meget de får i provision for at sælge investeringsforeningsbeviser. Har haft dem i 8 år med stigende engagement. Også som bank for min virksomhed, men det er kun fordi mine virksomhedsbehov er *meget* simple.

    Men husk – de er billige fordi deres service er begrænset. De kan fx ikke tage min indexkonto, de kan ikke umiddelbart overføre penge til Tyrkiet, de kan ikke lave dankort på min virksomheds-konto, for bare at nævne tre steder hvor jeg indenfor sidste år har savnet service. De kan hvad de lover på deres hjemmeside (det er det 95% af kunderne har brug for) og ikke mere.