Flytte bank

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91828
    AnonymForfatter

    Hej

    Jeg står i denne situation at jeg ved ikke om jeg skal skifte bank…

    Jeg har været kunde ved den samme bank i hele mit liv, men er nu flyttet til en større by hvor banken ikke har en filial.

    Eftersom jeg kan mærke det er ved at være tid til at få lagt et budget vil jeg mene at det ville være smart at flytte bank, da jeg så kan fysisk få rådgivning til budgetligning. (dog kan det lige siges at jeg er kun studerende og kun normalt bruger netbank til alt hvad der har med banken at gøre).

    Dog er min bekymring at jeg har fået fortalt at det er dumt at flytte bank, da det vil svække mine fordele når jeg engang skal låne penge til et hus m.m., derfor er mit spørgsmål om dette er sandt?

    På forhånd tak.

    #167522
    MichaelForfatter

    Som studerende og kommende aktør i det danske erhvervsliv ville jeg nok lige bruge et par timer på at studere den ædle teknik: At lægge et budget (selv). Det behøver man altså ikke rende i banken for.

    Det har ingen betydning for et fremtidigt boligkøb om du skifter bank eller ej på nuværende tidspunkt.

    #167600
    AnonymForfatter

    Når banken har dit økonomiske livsforløb, kan det være en fordel i en låne situation, HVIS din historik viser ansvarlig og en sund økonomi eller er det faktisk en ulempe.

    Så, svaret i dit tilfælder kender du nok bedste selv.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.