En kombineret løn- og opsparingskonto?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91783
    AnonymForfatter

    Hejsa,

    Nogen der kender en bank hvor jeg kan nøjes med en konto til bil/-boliglån, samt løn- og opsparings/-budgetkonto?. I dag har jeg penge på opsparings- og budgetkonto hver md. Budgetkonto går tæt på nul hver kvartal og i månederne i mellem står der pæne beløb. Jeg er intereseret i kun at betale rente af mit netto udestående med banken!. Nogen der kender bank, der tilbyder dette produkt?.

    Jeg ønsker altså ikke at betale fx 6-7% på bil- boliglån, men jeg på to andre konti får 0,125% i rente (ligger deromkring). Jeg er bevidst om at det teknisk kan lade sig gøre, men at det naturligvis ødelægger en del af bankens rentemarginal.

    Nogen der kender bank, der tilbyder denne netto-rentebetaling af samlet ind-udlån?.

    Hs
    Martin

    #166806
    grgForfatter

    Bedste løsning er næsten at få et prioritetslån (kræver at du ejer bolig).

    Ellers er det vel noget som dette du efterlyser?

    http://www.jyskebank.dk/privat/privatkunde/dagligokonomi/opsparing/554.asp

    #166962
    AnonymForfatter

    Perfekt GRG, det var nemlig lige præcis det jeg søgte. Tak herfra :-).

    #167020
    thsvForfatter

    http://www2.jyskebank.dk/privat/nykunde/totalkonto

    Bemærk dog den høje konto på 8,75% som Jyske Bank beregner sig for gælden!

    Undersøg osse kassekredit andre steder, er du under 28 år kan der let være billigere alternativer.

    #167022
    thsvForfatter

    Rente på 8,75% er det selvfølgelig.

    #167202
    AnonymForfatter

    Som jeg læser dit indlæg, har du en ejerbolig.
    Hvis det er tilfældet kan det vel kun betale sig at få et prioritetslån i Danske Bank eller Nordea, eller Jyske Bank (som vidst også udbyder dette produkt).

    I Nordea er renten på udlån og indlån 2,6% hvis du lånet har 1. prioritet i ejendommen, eller 4,95% hvis f.eks. lånet skal respektere et kreditforeningslån…

    #167206
    thsvForfatter

    DB tilbyder ikke prioritetslån over 80%, og der skrives boliglån, altså belåning over de 80%.
    Jeg har heller ikke kendskab til et sådant produkt i JB, men Nykredit og BRF bank tilbyder vist osse boligkredit over 80%.

    Umiddelbart er Nordea bedste bud, men ved at de kræver realkreditlån i Nordea Kredit eller andre forretninger end blot boliglånet + lønkonto i banken.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.