Budget planlægning

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91775
    AnonymForfatter

    Hejsa

    Håber nogle her kan hjælpe lidt. Jeg er på udkig efter en godt program til planlægning af privat budget, helst gratis. Jeg har prøvet mig frem med Exel, men synes at det er for indviklet og de skabeloner som man ganske rigtigt kan hente til programmet er kun på månedes basis indtil videre, så derfor leder jeg efter noget andet.

    På forhånd tak

    MR

    #166714
    AnonymForfatter

    Jeg bruger bare det værktøj som banken stiller til rådighed, det opfylder fint mine behov.

    Har Nordea nu, og havde Jyske Bank før, og begge havde et fint budget værktøj.

    Men ellers er det nu ikke raketvidenskab at lave et Excel-ark selv, det er jo bare indkomst og udgifter pr. måned, og så skal det hele jo harmonere til sidst. Er man ikke så skarp til Excel, så køb sådan en bog til 38 kr. “lær Excel" i boghandlen.

    #166716
    AnonymForfatter
    #166930
    ZaffForfatter

    Har du andre forslag til budgetlægning? *SV*

    #166938
    AnonymForfatter

    Hej!

    Jeg har set lidt på forskellige budgetter for at få ideer til hvordan mit eget skulle se ud i excel.

    En af dem jeg syntes der var fornuftige var inde fra penge.dk

    Følg linket http://penge.dk/forbrug/artikler-forbrug/faa-styr-paa-privatoekonomien

    Inde i artiklen står der med blåt “Penge & Privatøkonomis årsbudget", tryk der og du får et udemærket budget frem. Den er ikke speciel pæn men virker godt, farverne kan jo bare ændres til det ønskede.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.