lån 50000 kr til at starte firma ?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91773
    AnonymForfatter

    hi jeg vil gerne låne 30000 eller 50000kr til at starte firma. men har ikke nogle idea om hvordan..? har et andellejelighed men det vil værer dumt at sætte det i pant ik?
    jeg vil gerne starte et media firma med film, musik og grafik.. har allerede det fleste ting, som jeg skal bruge for til at starte, men skal have nogle opgradering til kameraet nu til dags hvor det er bliver HD, så nogle råd eller tips..

    #166692
    AnonymForfatter

    Gå dog i banken og fremlæg din forretningsplan. Husk den skal være detaljeret og gennemarbejdet.

    #166696
    HJLForfatter

    En forretningsplan er et rigtig godt sted at starte for alle der overvejer at starte som selvstændig og leve kun af det. En forretningsplan sætter en masse tanker i gang.

    Spørgsmålet til trådstarter må være: Er det noget du skal leve af eller skal det være som suplement til nuværende job/studie.

    Næste spørgsmål banken vil stille er nok om du selv bidrager med noget til firmaet eller om de skal stå med hele risikoen og dermed nøglen til din virksomhed i hånden. Hvis du skal have hjælp til at starte så får du nok også snart hjælp til at komme et skridt videre, pengen vælter ikke ind fra dag 1 af men det gør udgifterne + du skal have løn. Du burde nok spare op således at du selv har til at komme i gang og en evt. sløv start så kan du herefter evt. spørge banken om en kassekredit til de stille perioder.

    Din idé om at give pant i andelsbolig fungere nok kun hvis det drejer sig om en sidebeskæftigelse.

    #166700
    AnonymForfatter

    Prøv at tage forbi amino.dk som er et meget stort forum for iværksættere. Der er også muligheder for at finde investorere hvis du får nej af banken.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.