Overkurs ved banlslifte…

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • v8Forfatter
    Indlæg
  • #91768
    v8Forfatter

    Hej..
    Vi skiftede fornylig over til en ny bank og i den forbindelse skete der det at jeg fik en overkurs på 64000.- ved indfrielse af et fastforrentet anlægslån, som jeg har i mit personligt ejet firma. Både min kone og jeg har spurgt flere gange om det kunne betale sig også at indfri dette lån og svaret var at de som regel tog det hele.. Problemet er, at nu skylder jeg 464000.- istedet for lige under 400000.- på lånet og den nye bank siger de intet ansvar har, da de ikke kan se på de papirer de selv bad om ved møderne inden skiftet, at der var tale om et fastforrentet lån.. Det står der faktisk heller ikke på den kopi jeg har af låneaftalen. Der står at det aftales ved UDBETALING af lånet om den skal være fast eller variabel. På den kopi jeg har bedt om fra den gamle bank, er der påført med håndskrift at det er til fast rente over 10 år! IKKE på min kopi! Jeg ved at vi har sagt til den nye bank at det er fastforrentet, som begge vores realkreditlån også er, men det kan de ikke huske… Sagen irriterer mig mere og mere, men den nye bank siger at de vil forholde sig til en udtalelse fra en advokat der repræsenterer os, men er der nogen herinde der kan komme med et bud på hvem der kunne være en dygtig advokat til denne sag og er det i det hele taget bankens skyld eller min egen? Ved overtagelses møderne var det jo det sædvanlige med, at de skulle nok finde ud af det hele og vi skulle læne os tilbage, men tak for kaffe!
    Meninger og råd modtages med tak…

    Med venlig hilsen
    v8

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.