om indlån renter

Viser 8 indlæg - 46 til 53 (af 53 i alt)
  • Indlæg
  • #107058
    AnonymForfatter

    Det er faktisk rigtigt – den hed “den direkte bank" og det var Danske Banks gamle tlf.bank.

    #107157
    AnonymForfatter

    Jeg sidder her og læser hjemmesidens gamle indlæg, og jeg kan her korrigere:

    Banken hed hverken “Din Bank", som var ejet af Kommunernes Pensionsforsikring (blev købt af Skandiabanken) eller
    “Den direkte Bank", som hører under Den danske Bank eller gjorde, da jeg ikke ved om de markedsfører sig under dette navn mere,

    men Nykredit købte i 1998 “Den fri Bank", som var en “telefonbank" under Forstædernes Bank.

    #107158
    AnonymForfatter

    Jeg sidder her og læser hjemmesidens gamle indlæg, og jeg kan her korrigere:

    Banken hed hverken “Din Bank", som var ejet af Kommunernes Pensionsforsikring (blev købt af Skandiabanken) eller
    “Den direkte Bank", som hører under Den danske Bank eller gjorde, da jeg ikke ved om de markedsfører sig under dette navn mere,

    men Nykredit købte i 1998 “Den fri Bank", som var en “telefonbank" under Forstædernes Bank.

    #107162
    AnonymForfatter

    Hvilken bank giver mest i rente hvis jeg indsætter 500 000 kr ind? på forhånd tak J.S.

    #107168
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Hej,

    Prøv evt. at se http://www.mybanker.biz. Der konkurrerer op til 12 banker om at give det bedste tilbud på dine penge. Indenfor de seneste 30 dage har bankerne givet mellem 2,8% og 3,5% som bedste tilbud.

    Med venlig hilsen

    Nikolaj Hendriksen
    Mybanker.dk

    #107952
    AnonymForfatter

    jeg ønsker højeste rente for 150000,00
    md venlig hilsen

    #108024
    ArnieForfatter

    Har du et realkreditlån kunne du overveje at udskifte det med et boligprioritetslån.

    Dine 150.00 kan du så indsætte på kontoen og få samme rente som du giver for lånet. Højere rente tror jeg ikke du kan få.

    #108034
    osirisForfatter

    Min pointe er, at man(uden at lyde formynderisk)kun skal bruge sin rente på 2,91% som “fugemasse"mens man har andre investeringer igang.
    Dvs. at der findes renter i nationalbanken på 6% & 8%, men kig efter kursen! er dette ikke bedre??
    Hvis en bank tager nogen form for gebyrer, så skift bank.

    Og husk så lige banker er købmænd og de lever af at handle og “snyde sine kunder" Gud nåde at trøste den bankmand som ikke hiver et overskud hjem til den bank som han er ansat. Han bliver fyret…

    God vind

    -Osiris-

Viser 8 indlæg - 46 til 53 (af 53 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.