Ungdomslån – Lån selvom du KUN er 18 år – under ordnede forhold!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91695
    AnonymForfatter

    Indlægget er slettet den 15.12.2010 af redaktionen, da det ikke lever op til Mybanker.dk’s retningslinier.

    #165298
    MichaelForfatter

    “Lånefirma" min bare r..

    Under betingelser:

    “Vi udbyder ikke lån, men linker blot til andre låneudbydere og låneformidlere på nettet. Det er vigtigt at du lægger mærke til at det derfor ikke er OnTime.dk du indgår aftaler med. Vores portal fungere udelukkende som oplysning om, og reklameplads for, lån og finansiel virksomhed."

    og:

    “OnTime.dk er et domænenavn. Der er ikke oprettet et firma med dette navn. OnTime.dk er ejet af en privatperson"

    Du betaler en ung fløs ved navn Ronni Pindstrup fra Esbjerg dyre penge for at han sender din låneansøgning videre. Lyder det bekendt? Siger navnet Rene Holmgren nogen noget?

    Hold jer langt væk eller ansøg penge hos pengeudbyderen direkte. Der er nul idé i at gå igennem en mellemmand for noget så simpelt som et pengelån.

    Man er vist ikke i tvivl om at det snart er jul. Desperate sjæle er lette at udnytte i øjeblikket.

    #165300
    AnonymForfatter

    Hej Michael

    Ja kunne godt se at det bare er en side der linker til låne sider, men det var jo den vej igennem jeg fandt ONKELBOB lånet!

    Der er ingen der sender min låneansøgning videre? – jeg trykker da bare på linket og så er jeg på onkelbobs side.

    Rene Holmgren, siger mig ikke rigtig noget.. hvad er han da?

    Det eneste jeg bare så var at dette lån, kan man optage selvom man kun er 18 år, og dertil under ordnede forhold hos Onkelbob

    #165304
    MichaelForfatter

    Hvis du vil have ordnede forhold så gå i banken. Siger de nej er der som regel en rigtig god grund: Din økonomi er ikke til et lån.

    Men er man 18 tænker man jo ikke med (det) hoved så det er jo ligegyldigt hvad jeg skriver alligevel.

    #165306
    MichaelForfatter

    Korrekt, men OnkelKlaphat.dk betaler ontime.dk penge hver gang nogen søger om et lån via ontime.dk. De penge skal naturligvis hentes hjem igen og hvor tror du det gøres? Ja præcis: du betaler regningen via de høje renter på OnkelNissehue.dk

    #165314
    AnonymForfatter

    Endnu en undercover “forretningsmand" forklædt som kunde, christ..

    #165318
    AnonymForfatter

    Hvordan helvede kan du holde en god jul når du anbefaler så DÅRLIGT et lån.

    Vilkår: Låneeksempel
    Beløb: 25.000
    Afdragsperiode: 60 måneder
    Betaling pr md: 735 kroner
    ÅOP: 28,2%

    28,2 % ALT FOR DYRT.

    Hvordan kan du sove om natten? Mennesker som dig burde sku i fængsel.

    Hvorfor tager du ikke en tur ned på gågaden og stjæler en pung fra en sovende hjemløs?

    Indlægget redigeret af administrator

    #165322
    AnonymForfatter

    Lad nu vær med at oprette en anden profil hvor du bare er så lykkelig over hvordan det ekstremt dårlige lån bare har reddet denne jul og alt bare er så pisse fantastisk.

    PENGENE SKAL BETALES TILBAGE.

    Hvis du ikke har råd i December, så har du heller ikke råd i Januar.

    Ufatteligt at folk ikke besidder en større forståelse for at gældsætte sig.

    Max dårlig jul til Jesper.

    Indlægget redigeret af administrator

    #165332
    testForfatter

    JesperHan er helt klart en profil oprettet til formålet. Det her er misbrug af mybanker til underlødig markedsføring. Klag over indlægget eller lad det stå til skræk og advarsel.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.