E-Boks
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Bliver breve fra banken,d er bliver sendt til E-boks nogensinde slettet eller er der en forældelsesfrist?
På forhånd tak for svar!
Der bliver ikke slettet noget. Kig under “Support" når du er logget in i E-boksen. Her kan du finde svar på dit spørgsmål og en masse andre spørgsmål.
Indholdet slettes 90 dage efter din død. Der kræves dog attest fra skifteretten for at boet kan få adgang til data.
Desuden har de ret til at slette din e-boks hvis du ikke har brugt den i 5 år.
Dernæst må man regne med at når systemet bliver teknologisk forældet (og det må jo ske), så lukkes systemet og data slettes. Det annonceres i givet fald med en meddelelse i e-boks, og hvis du får email ved ny post i e-boks, så får du også denne og har så mindst en måned til at beslutte dig til hvad du vil gøre med dokumenterne. En måned virker nu iøvrigt i underkanten, men det er minimums-reglerne