Danske Banks kundetilfredschef – Jonas Torp

Svar
  • This topic has 2 stemmer and 2 svar.
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Anonym
    Forfatter
    Indlæg
  • #91637
    Anonym

    Er jeg den eneste, der undrer mig at man ikke kan finde Danske Banks kundetilfredshedschef Jonas Torps kontaktoplysninger på Danske Banks hjemmeside?

    Er der nogen, der kan hjælpe?

    #164438
    HJL

    Ja du er den eneste der undre dig 🙂

    Vi andre ringer da blot på hvilket somhelst DB nr. indtaster vores cpr. nummer og så får vi manden i røret, hvis ikke så spørger vi efter ham.

    “Hello may I speak whit mr. Jonas?”

    Iflg. deres hjemmeside så opfordrer de til at man kontakter chefen for den afdeling man har haft oplevelsen I så de kan gøre skaden god igen. Det syntes jeg lyder fornuftigt, de må jo da være nærmeste til at vide hvad der er sket.

    Ellers kan du jo altid skrive til manden.

    (hentet fra hjemmesiden)
    Klager, ros og ideer:

    Danske Bank
    Juridisk Afdeling
    Holmens Kanal 2-12
    1092 København K

    Ellers prøv: http://www.danskebank.dk/da-dk/mening/documents/mening.html

    #164460
    Anonym

    Hej – Jeg hedder Susanne og arbejder i Danske Bank og vil for god ordens skyld fortælle dig, at du evt. kan fange Jonas Torp på Danske Banks hovednummer 70 123 456. Ellers kan du sende en mail til: kundehenvendelser@danskebank.dk, hvor du vil få svar inden for kort tid.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.