Danske Banks kundetilfredschef – Jonas Torp
-
AnonymForfatter24-11-2010 19:38
Indlæg
-
24. november 2010 kl. 19:38 #91637AnonymForfatter24-11-2010 19:38
Er jeg den eneste, der undrer mig at man ikke kan finde Danske Banks kundetilfredshedschef Jonas Torps kontaktoplysninger på Danske Banks hjemmeside?
Er der nogen, der kan hjælpe?
24. november 2010 kl. 20:52 #164438HJLForfatter24-11-2010 20:52Ja du er den eneste der undre dig 🙂
Vi andre ringer da blot på hvilket somhelst DB nr. indtaster vores cpr. nummer og så får vi manden i røret, hvis ikke så spørger vi efter ham.
“Hello may I speak whit mr. Jonas?"
Iflg. deres hjemmeside så opfordrer de til at man kontakter chefen for den afdeling man har haft oplevelsen I så de kan gøre skaden god igen. Det syntes jeg lyder fornuftigt, de må jo da være nærmeste til at vide hvad der er sket.
Ellers kan du jo altid skrive til manden.
(hentet fra hjemmesiden)
Klager, ros og ideer:Danske Bank
Juridisk Afdeling
Holmens Kanal 2-12
1092 København KEllers prøv: http://www.danskebank.dk/da-dk/mening/documents/mening.html
25. november 2010 kl. 11:34 #164460AnonymForfatter25-11-2010 11:34Hej – Jeg hedder Susanne og arbejder i Danske Bank og vil for god ordens skyld fortælle dig, at du evt. kan fange Jonas Torp på Danske Banks hovednummer 70 123 456. Ellers kan du sende en mail til: kundehenvendelser@danskebank.dk, hvor du vil få svar inden for kort tid.
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.