Forbrugslån dyrest i Danske Bank?

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #91632
    HalliHalloForfatter

    Jeg læste her til morgen på tekst-tv at det er billigere at lån penge i Bilka end i Jyske Bank, jfr. vedlagte beregninger udarbejder af Mybanker:

    http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/4F75AC76-847F-4C5E-9985-6C234D6D843E/2362883/mybanker.pdf

    Jeg kan se at Jyske Bank er nævnt med 4 lånetyper m.v. og Danske Bank med kun 3, men hvorfor har man ikke taget Danske Banks dyreste produkt med, som tilbydes til velnok 75% eller mere til sine kunder, da jeg vil tro at kun hver 4. er 24/7-kunde.

    Dette produkt er nemlig hele 300 kr. dyrere end Jyske Banks dyreste lånetype.

    Hvis man skal lave en sammenligning bør det efter min opfattelse ske på samme grundlag eller er det mig der er forkert på den?

    #164380
    MichaelForfatter

    VEKO vinder udelukkende pga. 1000 kr. i rabat i butikkerne. Det man ikke kan læse i undersøgelsen er, at butikkerne der er med i VEKO generelt er noget dyrere end konkurrenterne og så holder den lave ÅOP jo ikke. Muligt at man sparer 1000 kr, men ender man med at betale 1500 kr. mere for et køb på 10000 kr. i VEKO’s butikker end de billigere konkurrenter kan det jo være ligegyldigt.

    I mine øjne er deres rabat bevidst ÅOP-manipulation.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.