Billig restfin (har Skandiabank)

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #87212
    AnonymForfatter

    Jeg har lige købt hus og finansieret de 80% igennem Skandiabanken. Udbetalingen har jeg i første omgang selv betalt, men skal bruge nogle penge til renovering af huset. Det drejer sig om ca. 400.000 til 450.000kr til renovering og huset er købt for 2.8 mio.

    Hvilken bank er billigt at optage restfinansieringen i, så jeg kan få finansieret renoveringen af huset. Lånet skal kunne optages og indfries til kurs 100, så jeg kan få revurderet huset efter renoveringen og flyttet hele eller dele af restfinansieringen ind under 80%-belåningen i skandiabanken. Jeg har talt lidt med danlån, men ved ikke om de er billigste.

    #106850
    AnonymForfatter

    Har du spurgt Skandiabanken om de kan hjælpe med restfinansieringen?

    Måske de kan tilbyde et boliglån udover dit realkreditlån.

    #106854
    AnonymForfatter

    Ja det har jeg. Skandiabanken belåner ikke huse med mere end 80% og da jeg allerede har et prioritetslån på 80% af boligens værdi, kan de ikke hjælpe. 🙁

    #106856
    AnonymForfatter

    De bedste til at svare på det er vel bankerne selv. Hvad nytter det at jeg fornemmer at du er en solid fyr med god tilbagebetalingsvilje og -evne og bevilliger dig et lån til 2,1%?

    Du sidder få klik fra en oversigt over listepriser. Spørg fra en ende af:
    1. Pen-Sam Bank 5,0 %
    2. DanLån 6,8 %
    2. SEB 6,8 %
    4. Lån & Spar Bank (Trappe 3) 6,9 %
    osv.

    #106858
    AnonymForfatter

    Jo tak.. Det var også herfra jeg fik inspirationen til at kontakte Danlån. Problemet ved denne liste er imidlertid forudsætningerne.

    “Forudsætninger: Nyt lån (variabel rente) på 100.000 kr. med ejerpantebrev i hus/ejerlejlighed, løbetid på 15 år, alm. privatkunde"

    Disse passer langt fra til mit behov. Mit “problem" er at jeg belåner helt op til 95%, hvilket betyder at nogle banker sætter renten helt op i loftet. Derfor håbede jeg på at nogle havde lidt erfaring med lignende situation og som havde undersøgt markedet lidt, som kunne hjælpe..

    Men du har nok ret i, at der ikke er andet at gøre, end at tage kontakt til bankerne og få nogle tilbud.

    #106942
    AnonymForfatter

    hej.

    Du kan kontakte BRF eller EDC- mæglerne de vil MEGET gerne låne dig pengene.

    #107174
    AnonymForfatter

    Kontakt Nørre Nebel sparekasse, de er til at snakke med, hvis man har penge i banken og en god solid økonomi. De piller ikke ved kunder med et “normalt" rådighedsbeløb, men hvis man siger man kun drikker 24 års wiskey og helst ældre, så har de en god prispolitik med faste renter ligegyldig hvor meget man ellers kan præstere af friværdi og rend mig, og ingen gebyrer…

    Værd at prøve…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.