Hej. Er det muligt at låne penge med…

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Indlæg
  • #163166
    KrisserForfatter

    Nu skriver du ikke hvor du bor, men en hurtig søgning på netto.dk og coop.dk viser omkring 30 ufaglærte stillinger. 100 kroner i timen for ufaglært arbejde er ikke spændende, men det er stadig omkring 10 000 kroner udbetalt om måneden på fuld tid.

    #163168
    KrisserForfatter

    Tilføjelse: 30 ledige stillinger i Storkøbenhavn.

    #163170
    AnonymForfatter

    Jeg har da selv arbejdet som både servicemedarbejder og postbud – begge er meget lidt spændende job, og man finder hurtigt ud af, hvorfor en uddannelse er vigtig. Men det er penge, og det er gode penge når man ikke har nogen. Så på med vanten og få dig et job.

    #163190
    AnonymForfatter

    Har et job,
    Som tankpasser, men vi er så mange , så jeg ikke kan få mere ind 32 timer på 2 uger, og er ikke nok..

    Kunne godt være man skulle søge stilling som weekend postbud, har kørekort.
    Men skal jo stadig passe uddannelsen.

    Har fået dækked mit underskud eller vil jeg da få gjort.
    Har ca. -2000 får 2500 i løn her den 4.
    & 600 kr,- lån hos forældre, & benzin kort med kredit bestilt til benzinen denne måned.

    Men har stadig en regning på 1500 som skal betales,
    Låner da 200 af 2 af mine venner altså 400

    SÅ:

    Udgifter:
    1000 kr,- benzin (bliver dækket af benzin kort)
    1500 kr,- skal betales til regning.

    Indtægter: 500 kr,- overskud på konto
    400 kr,- fra venner
    600 kr,- fra forældre

    Går også kun lige op.

    Mobilen kunne også godt trænge til en hund, men må undværes, bare jeg er i +.
    Men tak for alle de gode råd.

    #163206
    thsvForfatter

    Kontakt DDC eller Bladkompagniet, så kan du gå med morgenaviser i weekenden, eller være med til at distribuere reklamer op til hver weekend.

    Eller spørg i det lokale supermarked, om de ikke mangler en kasseassistent.

    Ellers sælg bilen, den tærer voldsomt på din økonomi, jeg havde ikke råd til bil, da jeg studerede, men undgik osse dum bankgæld.

    #163210
    AnonymForfatter

    Bilen bruger jeg til arbejde & skole.
    Tiderne passer ikke med offenlig transport.

    Sælger den til sommer, når jeg flytter hjemmefra.

    Vil da lige kigge på de 2.
    Postdanmark, havde ikke noget jeg kunne bruge pt. 🙁

    #163216
    AnonymForfatter

    Du er velkommen til at låne af mig – 100 % i rente og pant i bilen – hvis der ikke er panthavere i den i forvejen !

    #163224
    AnonymForfatter

    Godt nok er jeg desperart, men 100% er lige lovlig…
    Er det dyreste på marked…

    hvis jeg låner 1000, vil du havde 2000…
    & pant i bilen samtidig… ahhh hva..

    50% & ingen pant i min bil, så kan vi snakke 😛
    Hvis altså der er ordenlig betaling vilkår ihenhold til tilbage betaling.

    #163230
    AnonymForfatter

    Om jeg så blev tilbudt 1000% i rente, så vil jeg aldrig låne ud, uden pant i bilen..

    så 100% i rente og pant i bilen, forudsat der ingen andre panthavere er..

    #163234
    AnonymForfatter

    Du må indse at det billigste du kan gøre er at betale alle de rykker du får.

    Få et overblik over din økonomi ellers går det helt galt for dig når du flytter hjemmefra.

    Men desværre ender du i løbet af få år i RKI.

    Du ødelægger dine fremtidige muligheder økonomiske muligheder med din nuværende økonomistyring.

    Synd for dig den dag du gerne vil låne til huskøb, så vil du tænke tilbage de år hvor ødelagde det for dig selv.

    Det er dit valg.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #163236
    AnonymForfatter

    Skal slevfølgelig stå:

    Du ødelægger dine fremtidige økonomiske muligheder med din nuværende økonomistyring.

    #163242
    AnonymForfatter

    Oh my – Du siger du bor hjemme(hvilket er det absolut billigste, selvom man skal betale for at bo hjemme), men alligevel sætter du hele din økonomi over styr.

    Tag og få lagt et budget og hvis du ikke kan holde det, så må du øge din indtjening eller gennemgå dit budget igen for at se om du skal ligge dine pengene anderledes.

    #163262
    HalliHalloForfatter

    Er det er reelt spørgsmål, eller har du virkelig brug for 1500 kr.

    Hvis det er tilfældet og du virkelig er i stor nød, så vil jeg forære dig de penge. Selv om jeg ikke har så mange midler selv, så jeg gerne hjælpe dig.

    #163264
    AnonymForfatter

    Dude, jeg har ikke tænkt mig at tage hans tilbud, jeg får plus på min konto den 4. & vil holde det sådanne fremover, & vente med at få mit dankort åbnet igen, til at jeg har styr på alle tingene.

    TAK FOR HJÆLPEN ALLE SAMMEN, NOGLE VAR VIRKELIG BRUGBARE ANDRE MINDRE.

    Men alt i alt, tak for den hurtige respons & god vind fremover til jer alle.

    #163268
    AnonymForfatter

    Vil ikke tage imod penge, har jeg dog min stolthed for stor til,
    Men yderest venligt af dig må jeg sige.

    Dog vil jeg gerne låne 500 kr, & betale næste måned hvis du vil gå med til dette.

    Vi kan evt, Snakke vidre direkte mail til mail.

    Min mail er : Heddinge@gmail.com

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.