Banken vil ikke udlevere vurderingen af andelsbolig

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • PollesenForfatter
    Indlæg
  • #91516
    PollesenForfatter

    Efter aftale med min bank har jeg fået vurderet min andelsbolig. Banken ville kun bruge den kæde, de havde en aftale med – og jeg skulle selv betale salæret.

    Nu har jeg bedt om at få udleveret en kopi af vurderingen, men banrådgiveren siger, at de ikke vil udlevere den, fordi det er “interne papirer" – mægleren har udfyldt et skema i bankens edb-rystem.

    Kan de overhovedet nægte det? Jeg har jo selv betalt for vurderingen.

    #161908
    testForfatter

    hej ku faktisk heller ikke få vurderingen sidst men jeg fik da tallet ud af min bankrådgiver. Jeg havde så ikke betalt for vurderingen som du har. De kvier sig nok ved da da det så bliver alt for ledt for dig at gå til en konkurent, men om de vitterlig kan holde den tilbage når du har betalt for den må nok afhænge af hvad du har skrevet under på.

    #162130
    thsvForfatter

    Du har betalt for vurderingen?

    Så har du osse krav på at få resultatet af vurderingen på skrift. Og med en begrundelse, hvis vurderingen er under maksimalprisen.

    Vi kunne trods et par rykkere heller ikke få vores vurdering af huset i 2008 på skrift fra BRF i forbindelse med en omlægning fra Eik prioritet til F1-lån, og det gjorde at vi valgte lånet i ejerlejligheden istedet, da renten på F1 var stigende i den periode, og jeg ikke var specielt interesseret i BRF, som långiver.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.