RESERVATION VED TANKST.OP TIL 999 kr.

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Indlæg
  • #161862
    bjarne hymøllerForfatter

    TEST hvis du kunne holde dine personlige chikaner og arrogance for dig selv,kunne jeg
    koncentrere mig om min familie,borgerforening og socialt og missionert arbejde,alt sammen
    vel for dig fjerne begreber,asocial som du er!
    Til det"Faktuelte",JO dansk Shell m.fl. ER da med i aftaler med kortudstederne,og
    det her er da snart til forbruger-ombudsmanden,han vil nok ikke bare sige man skulle
    flytte land!

    #161868
    testForfatter

    altså kære bjarne. Det er helt dig selv der bestemmer om du vil svare eller ej.

    Du bringer det selv på banen at dine kort kan bruges i udlandet uden problemer. Ja det kan de ikke i danmark i lige så udstrakt grad bla. jo fordi vi har det udmærkede dankort.

    i den anden tråd du har råbt i her inde skriver du flere gange at du har penge nok. tja.

    jeg ved ikke rigtigt hvad det er der gør at du ikke kan forstå at dit kort bliver afvist hvis der ikke kan reservers de 999 kroner på det som er max, man kan tanke for. Det er jo netop formålet med den saldo kontrol der er på de kort.

    hvis du er utilfreds med saldo kontrollen må du vælge et kort uden eller betale på en anden måde. kort og godt.

    #161872
    AnonymForfatter

    Der er ikke nogen der har taget dine penge, de er blot blevet reserveret i henhold til benzinstationens forretningsbetingelser.. Der er altså ikke noget at tilbagebetale !

    JA, du må bare leve med det, da dèt er de betingelser du indgår, når du vælger at tanke på den måde. Og så er det sgu lige meget om du har en gravid thaikone, et spædbarn eller en blåhval at tænke på..

    Når du nu har så store problemer, må du jo vælge en løsning der ikke skaber de problemer for dig!

    Da langt størstedelen i thailand har elektron kort, er systemet selvfølgelig tilpasset det faktum dernede.. Da langt de fleste har Dankort i Danmark er systemet naturligvis tilpasset efter dette !

    Da du ikke kan blive kreditgodkendt til andre kort end elektron kort, må du bare acceptere konsekvensen af dette !

    #161896
    bjarne hymøllerForfatter

    ja fred være med det,livet går vidre,men ja når der er sådan mis respekt for
    “kunden har altid ret" og “Bonus pater familius"(den gode familiefar) kan man
    kun opfordre folk i samme situation: BOYCUT DANSK SHELLog GO ON m.fl.
    BETALT KONTANT,i priskrigen har Shell aldrig været førende anyway,
    og miljøbevidste ej heller.Byens eneste tank må så også undvære stoette,ligeså
    BYENS KOBMAND den eneste i byen,den NYE SUPER spar,pga. kort-tyrani fra Visa electron,
    som ikke kan være rimeligt,bare fordi nogen nemre kan få andre og bedre kort.
    Så forbrugerombudsmanden må nok ind i billedet

    #161898
    AnonymForfatter

    …. og menneskerettighedsdomstolen skal også involveres.

    #161900
    testForfatter

    hvordan går det med den brok?
    Det går da i hverstilfald fint for dig med at blande tingende sammen i en stor pærevælling.

    Du vil ha helt samme problem med reservation på dit visaelektron hos alle andre ind shell. At der reservers penge på dit kort er jo hele ideen med saldo kontrol som det kort netop tilbyder.

    #161902
    AnonymForfatter

    Få dig et hævekort i stedet Bjarne, der er ingen saldokontrol eller reservation af beløber.

    Og det har intet at gøre med, at nogen kan få andre og bedre kort.. Det handler om kreditværdighed – en værdighed som du åbenlyst ikke har !

    #161938
    HalliHalloForfatter

    Bjarne har jo ligesom kontakter i udlandet, så Visa-Kortet kan han da ikke undvære.

    Men Bjarne kan lade være med at købe benzin etc. i weekenderne, og på hverdage kan han gøre det så sent som muligt på dagen, da diverse “reservationer" vel bliver nulstillet om natten, og næste morgen vil kontoen så igen udvise det korrekte disponible beløb igen.

    #161962
    bjarne hymøllerForfatter

    TAK til halli hallo!IGEN ioevrigt som under mit"ligegyldige"indslag MED MANGE kommentarer omSikkerheds-stilelse Thaikone,var stor hjelp!
    andre ANONYMME der kun i bedste fald bagataliserer, det “tosse bjarne" og hvad jeg elrs kaldes skriver..Endelig en her der har navn Thomas ,men hvis du osse kun vil ta pis paa meget IRRETERENDE og trels problem,saa hold keft! ,jeg NEVNTE FOPBRUGEROMBUDSMANDEN,HALVT SPOG HALVT ALVOR. MON menneske-retighedskomm.IKKE ALLIGEVEL ER AT SKYDE FUGLE MED KANONER?
    Men man maa bare undgaa jer BOTNAKKER SAMT “GO ON"OG SHELL M.FL
    KONTANTER FINDES DA ENDNU!

    Ioevrigt ringd Shellst.Sct M i Viborg og FORSTOD mig, vil gerne betale NU, men Sparkassen Hals kunne(ville?)ikke hjelpe paastar de,NORDEAog DKske bank m.fl.har elrs foer betalt tilbage,sae shell-damen. Saa om det skyldes SPAR HALS maate betale over 2000kr tilbage i uretmessige gebyr og stoppe 2.5% i provision af sikkerheds stilelse Thaikone pt ca. 62.000kr,vides ikke.
    IGEN TAK FOR HJELP,til de der hjelper,andre er kun i vejen,og man skal mingelere udenom
    ligesom de der reservere CA.1000 kr for lidt benzin til 45’rn elr en dunk!

    #161968
    ForbrugerenForfatter

    Problemet er, at det er Visa, som spærrer pengene i en periode. Så det er Visa du skal have fat i, hvis du vil have ændret tingene. Jeg tror dog ikke, at de er interesseret i at hjælpe.

    #161976
    AnonymForfatter

    Hvor bliver man træt af at læse dine indlæg med det overdrevne brug af Caps Lock. Er det muligt for dig at skrive uden at pille ved denne tast?

    Til spørgsmålet, så er det vist besvaret til overflod. Få dig et Dankort, eller lev med konsekvensen af de andre kort.

    #161980
    testForfatter

    det bedste kort til brug i udlandet er ikke et visa kort med saldo kontrol men et helt almindeligt visa kort med kredit.

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.