Eik Bank – spændende hvad der sker nu

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Lars KrogForfatter
    Indlæg
  • #91472
    Lars KrogForfatter

    Nu er der mange Eikbank-kunder, der “søger ny bank" (el.lign.) i de her tråde.
    Af en eller anden grund, kan det åbenbart ikke gå hurtigt nok med at komme væk fra Eik Bank.
    Men hvorfor så travlt, og hvorfor SÅ negativ?
    Kunne man ikke forestille sig, at der KUNNE gå hen at ske noget spændende (altså noget “positivt spændende"?)
    F. eks at en interessant indenlandsk/udenlandsk bank opkøber Eik Bank?
    Og at det kunne betyde nogle spændende nye/gode vilkår til os små 100.000 der stadig er tilbage?
    Ind til jeg ser det modsatte, er jeg da fuld af fortrøstning 🙂

    #160988
    ForbrugerenForfatter

    Men indtil det MÅSKE sker, så vil renten hedde 10+ % for dit prioritetslån, som det gælder for kunderne fra Roskilde Bank og Fionia Bank.

    #161018
    AnonymForfatter

    Jeg ville nødig stå med et Eik Bank Visa/Dankort og forsøge at betale og få
    spydige bemærkninger til din person eller råbt ud i lokalet. Her har vi en
    kunde som vi skatteborgere skal betale for, derfor stiger skatten el. lign.

    #161022
    Lars KrogForfatter

    Okay – nu har jeg ingen lån, så det er ikke noget problem, ska` jeg indrømme 🙂

    – Og om nogle skulle se mit Visakort, vil jeg da nok heller ikke ligge søvnløs over om natten.
    Men sagen er selvfølgelige nok, at vi er forskellige og derfor også ser forskelligt på den slags 🙂

    #161110
    thsvForfatter

    Næh, i følge artiklerne, så fortsætter eksisterende kunder på uændrede vilkår indtil videre.

    #161140
    ForbrugerenForfatter

    Ja en to-tre måneder, men så stiger prisen også, som for de andre banker i Finansiel Stabilitet. Men da du netto i følge indlæg i anden tråd har et positivt indestående på et 6 cifret beløb, kan du jo være ligeglad, du skylder jo reelt ikke noget.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.