SIDSTE NYT Finansiel Stabilitet overtager HELE Eik Bank

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Michael01Forfatter
    Indlæg
  • #91470
    Michael01Forfatter
    #160952
    AnonymForfatter

    Hvor er det trist at EIK Bank skulle ødelægge Skandiabanken. Ufatteligt at man kan ødelægge noget så genialt så hurtigt.

    Det var tider dengang med et tillæg på 0,65 porcent point. ØV ØV

    Hvor er hallihallo henne med hans evige anbefalinger af EIK BANK. ???????

    #160958
    AnonymForfatter

    Drikker gravøl 🙂

    #160962
    AnonymForfatter

    Hallo Hallo havde gennem tiden nogle voldsomme udfald mod min kritik af Eik Bank og mine forudsigelser af at Eik Bank var bund rådden og ville gå på røven.

    Sjovt nok er Halli Hallo knapts så meget fremme i skoene lige nu.

    Han er nok ved at have lugtet lorten og mon ikke også det er ved at gå op for kamikaze-investoren, at der faktisk er en grund til Amagerbanken handler helt nede i kurs 3. Markedet tror ikke på Amagerbanken.

    Ree skal Amagerbanken heller ikke forvente hjælp fra næste gang banken kommer i problemer. Ree har ganske enkelt ikke flere penge at investere for.

    #160982
    ForbrugerenForfatter

    Det passer nu ikke. Men han vil ikke smide flere gode penge efter dårlige, hvilket jeg egentlig godt kan forstå.

    #161176
    AnonymForfatter

    Han drikker ikke gravøl, men har været i Luxembourg.

    Halli Hallo er TILBAGE !!!!

    #161190
    HalliHalloForfatter

    Man kan vel godt anbefale en bank uden at bruge den synderligt meget.

    Hvor mange af EIKs ca. 100.000 kunder mon er helkunder eller får deres løn overørt til den.

    Jeg ved det ikke, men vel tro at andelen er omkring halvdelen eller deromkring.

    #161582
    Michael01Forfatter

    Ja, nu er Amagerbankens kurs nede på 2,45. Detr må gøre ondt på Ree m.fl, som allerede har tabt næsten 20% af den i forvejen meget, meget lave kurs

    #161598
    thsvForfatter

    Definer helkunder.

    Vi var da lønkunder hos dem indtil 1/9, men det er slut nu. Og havde Visa-kort med Eik banks logo, selvom jeg foretrak Skandiabanken.

    PBS-betalingerne er nu via Nordea, og når tinglysningen går igennem er vi forhenværende Eik bank kunder….

    Renten på vores prioritet falder med 0,7% p.a., så de 1.400 kr skiftet koster er hurtigt tjent hjem…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.