Sammenligning af betalingskort (Visa,elektron,Master osv.)

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91464
    AnonymForfatter

    Jeg savner en site der sammenligner priser, gebyrer m.v. på Visakort, Masterkort, elektron m.v. Jeg synes markedet er lidt ugennemskueligt. Hvad der er gratis et sted koster penge hos andre og så er der de årlige gebyrer eller ingen. Visa er der begrænsning på i udlandet. Hvorimod Masterkort har andre betingelser, eks. højere valutakurs.

    Findes sådan en prissammenlignings internetsite på dansk ?

    /jet

    #160856
    testForfatter

    har brugt visa og master i mange år. Visa er klart billigst både i gebyr og valuta kurs, men det er lettere at få et højt max på master. Så jeg har i mange år kørt med Master som firma kort og visa som privat kort. Selv om jeg har haft privat mastercard som frøns til mit firma kort brugte jeg det kun i yderste nød da det er dyre ind at bruge mit privat visa

    #160864
    AnonymForfatter

    Ja det er jeg klar over, men det var en sammenligning mellem de f.skel. kort- og pengeinstitutter, som der er lavet f.eks. ved mobiltlf.selskaber, bredbånd og mange andre. Istedet for at skal ind hos 3-5 banker og læse deres betingelser.

    #160874
    testForfatter

    øh hvorfor? vilkårene fra visa og mastercard er ens uanset hvilket pengeinstitut du har det hos. forskelle er kun det årlige gebyr som afhænger af din konto art og form. hvem sku ha interesse i at lave alt grydeklart for dig?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.