Stort lån til andelsbolig

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AgonForfatter
    Indlæg
  • #87190
    AgonForfatter

    Jeg får muligvis tilbudt en stor andelsbolig der ligger attraktivt på Frederiksberg.

    Prisen er 2,3 mio i indskud og 4000 i husleje. Det er jo et stort indskud og jeg skal finansiere 100%.

    Jeg ville være ret interesseret i et fastforrentet lån – men det ser umiddelbart ret dyrt ud. Så det ender måske nok med variabelt.

    Jeg har talt med Basisbank og deres pris lød fornuftig. De små jyske banker ser ikke ud til at ville låne til 100%. Er der nogle bud på hvor jeg ellers ville kunne få et godt tilbud på så stort et lån med belåningsgrad på 100%?

    #106574
    AnonymForfatter

    Overvej (og regn på) også en lavt forrentet lån på 80% og et dyrere på 80-100%

    #106596
    AgonForfatter

    Ville man kunne få lov til at låne til 60 eller 80% i en af de billige banker (Roskilde eller Ringkøbing eksempelvis) og så låne til den resterende del i Basisbank, hvor de ikke differentierer renten efter belåningsgraden?

    #106598
    AnonymForfatter

    Du kan sagtens låne alle 100% i alle pengeinst. Min veninde har lige lånt til det hele og var meget glad ved Københavns Andelskasse. Men held og lykke

    #106606
    AnonymForfatter

    De fleste ultralave renter er uopnåelige og er kun markedsføringsstunts.
    Jeg kan godt anbefale Københavns Andelskasse. De er reelle.

    #106608
    AgonForfatter

    Jeg vil tage kontakt til Kbh. Andelskasse. Hvad med det med fastforrentede lån. Er der nogle der har erfaringer med mulighederne på det område?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.