Betaling for rådgivning
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2006/01/26/094343.htm
Ja, så ryger det allersidste argument for stadig at holde fast i sin gamle storbank. Hvis der skal betales for rådgivning – samtidigt med at man betaler en høj pris for de øvrige produkter – så er det da knald i låget at beholde forbindelsen.
Jeg forstår nu godt Nordea. Som det fremgår af artiklen så har de enorme udgifter (marmohhaller på dyreste gadehjørne for at betjene bare gennemsnitligt 24 kunder). Tidligere har de åbenbart kunnet malke de ældre damer ved at lade dem have kæmpebeløb stående til latterlig lav rente, men det går ikke mere.
Noget må de gøre for at overleve. Fejlen er ikke Nordea’s, den er kundernes.
Hvis bankerne nu vil have timeløn for rådgiver-arbejde – ja så må de vel samtidig punge ud med ordentlige renter på indlån.
Noget for noget 🙂
Se dog at skifte til en lille bank eller andelskasse, hvor du bliver taget seriøs.