nordicash
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
jeg har et spørgsmål til nordicash. jeg har søgt et lån gennem jer men har intet hørt. jeg har betalt de 50 via sms. men kan ikke logge ind på jeres side. hvornår får man svar fra jer. nu er det snart over en uge siden jeg har ansøgt. ville vildt gerne have det lån. skriv snarest hurtigst muligt tak. vil gerne vide fra andre om hvor langt tid de har ventet på at få svar fra dem
Jeg syntes at folk der eventuelt gerne vil have et hurtigere svar end de 2 uger vi har opgivet på vores hjemmeside burde skrive til os på vores mail istedet for at benytte mybanker. Det giver os altså ikke lige frem motivation til at hjælpe når de folk der søger hjælpen skader os på denne måde.
Som vi også har skrevet på vores hjemmesiden er vi dog altid klar til at gå lidt ekstra langt for at gøre alle glade.
skriv til 1980 (snabela) nordicash.com Der kan du finde live support resten af måneden.