Afvisning af betaling i Danske Bank

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91369
    AnonymForfatter

    Jeg ville i går afvise en PBS-betaling gennem Danske Bank, men det kunne ikke lade sig gøre. Der stod at det skulle gøres inden den 7. i betalingsmåneden.

    Er det et normalt system eller Danske Bank bare en lortebank? Jeg har flere gange overvejet at flytte, men I har sagt herinde at det er en god bank…Har efterhånden mine tvivl.

    #159438
    AnonymForfatter

    Afvisning af PBS-betalinger skal finde sted mellem den 1. og den 7. i betalingsmåneden.

    Hvis din betaling vedrører august måned, er det for sent. Hvis din betaling vedrører september måned, kan du gøre det fra på onsdag. Hvis pengene er trukket, bliver de tilbageført efter 2-3 bankdage.

    #159466
    AnonymForfatter

    Jeg var bare af den opfattelse, at man til enhver tid kunne standse en PBS-betaling.

    Hvad mon det koster at annullere en betaling hvis man selv gør det? Hvis der ikke er dækning tager Danske Bank sig det vist særdeles godt betalt. Er det ikke 150 kr. eller deromkring?

    #159470
    AnonymForfatter

    Jeg har tidligere gjort det og det koster ingenting – hvis du synes det er en lortebank på den baggrund, så jeg synes du skulle finde en bedre bank for dig!

    #159474
    AnonymForfatter

    Jamen bare rolig, jeg er skam også ved at indhente tilbud.

    Jeg har betalt meget store gebyrer til Danske Bank, så dyrere kan det vist ikke blive andre steder.

    Ellers mange, mange tak for rådgivningen. Det var lige det jeg kunne bruge!

    #159478
    AnonymForfatter

    Nu er Danske Bank faktisk blandt en af landets billigste banker, når du ser på den daglige bankforretning. Men det er da klart, at de gebyrer du betaler afhænger af den måde hvorpå du bruger banken.

    Hvis du insiterer på at hæve ved kassen flere gange pr uge og laver en masse bevilligede eller ubevilligede overtræk, jammen så er det klart du løber ind i nogle gebyrer. Det vil du gøre i en hver bank.

    Bruger du derimod banken fornuftigt, og har du en 24-7 løsning, hvor du klarer det meste selv via netbanken, så har Danske Bank nogle ganske fornuftige priser. Det gælder både gebyrer og renter.

    #159480
    AnonymForfatter

    Enig.

    WODOO: Jeg hører da en beskrivelse af dine bankforretninger og vil vente spændt på om du kan få det billigere og bedre andre steder…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.