Case til artikel om unge med dårlig privatøkonomi

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91357
    AnonymForfatter

    Jeg er en journalist fra ungdomsbladet Chili Magazine, der er i gang med at skrive et tema om unge med dårlig privatøkonomi.
    I den forbindelse leder jeg efter en person under 25 år, som er endt i Experians RKI-register på grund af dårlig økonomi og som har lyst til at fortælle sin historie til mig. Jeg vil blandt andet gerne høre, hvorfor du er endt der, hvordan det føles at være “dårlig betaler", og hvad du gør for at komme af med din gæld.
    Hvis du har lyst til at medvirke, må du meget gerne skrive til mig – enten her eller på min mail.

    På forhånd tak og med venlig hilsen

    Per Bang Thomsen
    Journalist, Chili Magazine
    E-mail: perbangthomsen@gmail.com

    #159270
    testForfatter

    er der noget honorar for at krænge ens privat liv ud? eller vil du bare ha det gratis?

    #159274
    AnonymForfatter

    Jeg kan desværre ikke betale dig noget for det. Chili har den politik, at de aldrig betaler personer for at deltage i interviews til bladet. Men jeg håber stadigvik, du har lyst til at deltage. Det vil ikke tage mere end en halv til en hel time, og vi kan sagtens gøre det over telefonen, hvis det er lettere for dig.
    Mvh Per

    #159280
    AnonymForfatter

    Det er da ikke nødvendigt, det er meget fint du har den holdning, at det er “pinligt" og “at skabe underholdning på andres bekostning", men andre synes altså det er interessant læsning.

    Håber du finder nogle, journalist.

    #159300
    testForfatter

    at det kan være interessant læsning forstår jeg sku godt men hvordan kan det være interessant at krænge sit liv ud for andre til beskuelse?

    #159302
    MichaelForfatter

    Så se dog et par afsnit af Luksusfælden på TV3 og få lysten styret. Dér er masser af idioter som krænger deres uansvarlige opførsel ud for åben skærm akkompagneret af lidt klaverklimpren og indsigtsfulde kommentarer fra “økonomieksperterne" som: “Ja altså, jeres udgifter overstiger langt jeres indtægter" eller hvad med “nu skal I holde med al den fastfood".

    #159316
    AnonymForfatter

    At I ikke kunne finde på det, eller ikke synes om at se luksusfælden og andet, det er fair nok.
    Men I er vel ikke så dumme, at I ikke kan gennemskue, at der nok er en del, som GERNE vil – eftersom de nu er igang med endnu en ny sæson?

    Så i stedet for at overfuse journalisten her (og sprede dårlig stemning og skræmme interesserede væk), burde I overveje at lade andre om at gøre som de vil.
    Tænk hvis I skulle øse med jeres penge og være uansvarlige, fordi andre synes økonomisk fornuft og budgetter er overvurderede…
    Hallo!

    Tag den med ro og tænk på, at ikke alle er eller vil være som i. Heldigvis, for jeg synes som sagt fint om disse slags programmer og artikler.
    De kan endda gavne, da folk ser og lærer noget af dem, og måske tænker sig selv bedre om så de undgå selv at havne i samme situation.

    #159324
    testForfatter

    mit indlæg var nu ikke for at skabe dårlig stemning det var fordi jeg tilstadighed og til dato både undre mig og aldrig har kunnet få en forklaring på hvorfor folk stiller sig op til offentligbeskuelse uden noget nogen form for godtgørelse. Det er jo bigbuisness det her. Alle laver disse artikler alla vis mig dig liv slet og ret fordi det er meget billigere ind ordentligt resurece på en sag eller at producere en serie til fjernsyn.

    Det der stiller op modtaget tilsyneladende ikke en gang dækning af deres omkostninger. Helt utroligt.

    når de så kommer i brugsen næste gang tænker folk, nå de er de der der har dummet sig eller?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.