Bedste tilbud på fælles konto med mere

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91331
    AnonymForfatter

    Jeg og min kæreste ønsker at få en fælleskonto. I den forbindelse vil jeg have ryddet op i mine bankforretninger.

    Vi ønsker en fælles konto med Visa Dankort. Hvis det kan lade sig gøre ønsker vi ikke at betale gebyr for hverken kort eller konto.

    Vi ønsker samtidig at kunne have hver vores lønkonto med Visa Dankort også uden gebyr.

    Det skulle gerne være gratis at overføre penge til andre konti også i andre banker.

    Jeg overvejer samtidig at flytte et par pensionsordninger på tilsammen 200.00 med over, men i så fald skal der være mulighed for at foretage gebyrfri investeringer, og der skal ikke være forbundet omkostninger med det for mig.

    Der behøver ikke at være den bedste forrentning af indlån, jeg har nemlig oprettet en konto her, som jeg vil bruge til at få forrentet mit indestående:

    http://www.bankmedhjerte.dk/FairtradeOpsparingskonto.aspx

    Det er temmelig svært at finde ud af om det hele kan lade sig gøre og i så fald hvor. Er det umuligt at opnå det hele? Hvor er det bedst for nogen i vores situation? Jeg hører også gerne direkte fra banker hvis muligt.

    På forhånd tak 🙂

    #158914
    AnonymForfatter

    Hvordan tænker du selv banken ser dig som kunde, når du vil ha´ alt for ingenting?

    #158916
    AnonymForfatter

    Lyder meget som gratis hverdag i Nordea. Jeg er så fordels+ kunde. Hvor de vil placere dig i deres system, afhænger af hvor stort dit engagement med dem bliver. Men jeg har gratis visa, og gratis overførsler. Og vi har individuelle konti, samt fælleskonto med to visa/dankort til.

    #158926
    thsvForfatter

    Dette tilbyder f.eks. Eik bank, men tvivler på at et ekstra Visa-kort er uden gebyr.
    Men I kan nok få Dankort til den fælles konto uden ekstra gebyr.

    Det gratis Visakort kræver lønindgang på kontoen.

    #158930
    ForbrugerenForfatter

    Det med gebyrfri investeringer er der nok ingen der tilbyder. Hvis du kender nogen, der tilbyder det, er der sikkert mange, som er interesseret i at kende til.

    Men jeg vil tro, at de fleste pengeinstitutter der tilbyder gratis konti med Visa/Dankort kan tilbyde løsningen med tre konti med Visa/Dankort. Spørgsmålet er dog om det ikke er overkill med tre konti med Visa/Dankort. Man kunne godt selv lave løsningen med to konti med kort og den sidste fælles kunne man overføre til og fra afhængig af om skulle betale noget (en gang om måneden kunne jeg forstille mig) og når man betalte noget fælles, blev beløbet via netbank overført til ens egen konto.

    #158934
    testForfatter

    tillad mig at fra råde en fælles konto. i fald den ene af jer dør eller i går hver til sit er det noget værre rod.

    #158940
    AnonymForfatter

    Du kan få det hele i Danske Bank 24/7 koncept.

    Vi har endvidere ekstra visa/dankort til fælles konto uden gebyrer.

    Gebyrfri investering bliver nok svært.

    #180760
    AnonymForfatter

    hvem betaler gebyr ?

    sådan startede det.
    1: bankerne fik penge automater (ATM) og nu så skulle vi betale for at gå i banken.
    banken argument, det er dyrt at ha ansatte ( en pengeautomat koster ca. 4mill + service og vedligehold, så der er noget der ikke stemmer)
    2: så skulle vi også til at betale gebyr for at bruge automaten.
    3: nu skal vi betale gebyr for at ha en konto.

    hvad skete der med at tjene penge på bankforetninger, ja nu skal i høre: man evner ikke at drive bankforetning i danmark, kompetencerne er faktisk ikke tilstede i landet, derfor alle de gebyrer.
    i kan jo selv se hvor mange banker der er krakket i forsøg på at leve af bankforetning.

    gebyr gribbe eller lavtstående idioter, ja døm selv.

    #180764
    pppedeForfatter

    1) Det er dyrt at have ansatte
    2) Det koster ikke noget at bruge bankens automater
    3) Ikke særligt mange steder – men sådan er det i Tyskland, hvis du har mere end én konto. Hos Deutche Bank koster det fx 5 euro pr. konto udover lønkontoen.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.