Spar Nord eller ?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91323
    AnonymForfatter

    Jeg overvejer at smide mine mange penge midlertidligt(?) i spar nord, da den i følge trustpilot har fået mindst klager
    De giver godt nok ik meget i rente, men det er jo også kun midlertidligt max 1 år

    Efter den svinske fra nordea “rådgiverne" går jeg mere op i kundevenlighed

    Er der andre vil anbefale en anden bank? der SKAL være mulighed for at hæve penge i deres filial i kbh

    #158846
    AnonymForfatter

    Med dit forholdsvis lave indskud, og de for tiden ret lave renter, vil jeg foreslå dig at lægge pengene under hovedpuden. Så kan du “hæve" dem når det passer dig, og du behøver ikke at høre på ubehøvlede bankassistenter.
    Du taber kun 7-800kr på det, hvilket ikke vælter noget budget.

    #158872
    AnonymForfatter

    Jeg kender ikke Spar Nords indlånsrenter. Jeg ved dog fra bekendte, at det er en ret dyr bank mht. renter osv.

    #158980
    AnonymForfatter

    Vi er kunder i Spar Nord og kan kun anbefale banken, deres kundeservice kan der virkelig ikke klages over, og vi betaler ingen gebyr i den daglige økonomi, er virkelig glad for Spar Nord.

    Jeg har været kunde hos både Nordea, DiBa og Arbejdernes Landsbank.

    #159000
    AnonymForfatter

    Ok, men det bliver aldrig nordea igen, sådan skal man ikke behandle mig der har været fast kunde siden dengang den hed privatbanken

    #160652
    Clanie65Forfatter

    Jeg er sikker på Nordea før hed Unibank, og i “gamle dage" hed De Andelsbanken. Ikk fordi det gør den store forskel. Deres kundepleje kunne godt forbedres.

    #160662
    AnonymForfatter

    Ok, men den hed ihvertfald privatbanken i 1985.

    Måske er det derfor de tror at de bare kan læsse diverse ekstra ting på ens budget som man ligger sammen med deres unge pigerådgivere – De tror det er deres budget de laver og ikke kundens.

    #160672
    AnonymForfatter

    Privatbanken, Andelsbanken og SDS fusionerede til Unibank i 1990.

    Senere fusionerede Unibank og svensk/finske Merita-Nordbanken til det vi idag kender som Nordea.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.