Bekræftigelses- og svarmails

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • ForbrugerenForfatter
    Indlæg
  • #91297
    ForbrugerenForfatter

    Hej

    Jeg har tilmeldt debatten fornylig. Programmet påstår, at de sender en bekræftelsesmail til mig som jeg skal klikke på et link i. Jeg får ikke disse mails, ligesom jeg ikke får besked ved svar i en tråd selv om feltet “Få en besked med e-mail når dit indlæg besvares." er afkrydset. Går jeg ind i min profil og beder om at få en ny bekræftelse af sted, bliver den heller ikke afsendt. Er der nogen af jer andre som kender til problemet?

    #158500
    testForfatter

    proeve at checke i din spam mail mappe

    #158506
    AnonymForfatter

    Jeg har netop klaget over det samme til Mybanker, og der kan man ikke finde fejlen, og den er nu overført til udviklingsafdelingen, så der er håb forude.

    Der er mulighed for at blokere mails og ellers lave postregler og ingen af delene er aktiveret, da jeg har skiftet mailadresse, og derfor ikke er belastet af spam – spamfilteret tager mit teleselskab sig af, og det virker.
    Jeg går ud fra, du har det nogenlunde på samme måde.

    #158546
    ForbrugerenForfatter

    Der er intet i spam mail mappen, desuden, så plejer spam mail bare at blive markeret med SPAM i titlen.

    #158558
    AnonymForfatter

    Nu er der hul igennem hos mig med hensyn til at få en mail i de debatter, man deltager i.

    #158560
    LupoenForfatter

    ditto problem her – men webmaster sørgede for nyt password, så skriv trygt til “ham"

    #158564
    Nikolaj HendriksenForfatter

    Hej,
    Vi har desværre haft lidt problemer med vores mail-relay, så det blev opfattet som spam hos visse internet udbydere. De skulle være løst nu, så der er hul igennem til både aktiveringsmails og debat-beskeder.

    Skriv gerne til info@mybanker.dk hvis I fortsat oplever problemer, så kigger vi på det.

    Med venlig hilsen

    Nikolaj Hendriksen
    Partner
    Mybanker.dk

    #158570
    ForbrugerenForfatter

    Jeg får også mails nu, så det virker også her.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.