misbrug af visa kort – hvordan kan det være sket?

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • testForfatter
    Indlæg
  • #91280
    testForfatter

    for noget tid side blev min datter opmærksom på en transaktion på sine konto som vi så talte med banken om og den virksomhed der havde trukket pengene på kortet. Via oplysningerne har jeg fundet frem til et telefon nr og dermed en adresse på en af os ubekendt person i den anden ende af landet der har købt noget på min datters kort. Både på grund af det der er købt og den fysisk afstand er jeg meget tilbøjelig til at tro på min datters historie om at hun intet kender til det. Men hvordan kan det så lade sig gøre at personen har haft adgang til kort nr. navn og check ciffer?

    min datter har godt nok handlet med kortet på nettet, men det er virkeligt et meget lille beløb der nu er hævet på kortet. Er der virkelig nogen der vil gøre alt det for 100 kroner og efterlade sig et papir spor? Kan det være en system fejl? Den virksomhed det drejer sig om har godt nok både mit og min kones kort nr, men ikke min datters.

    selv har jeg handlet på nettet i mange år inkl. at jeg har udleveret mine check cifre i forbindelse med bestilling af fly billetter og hotel ophold i både kina og indien, men jeg har aldrig været udsat for misbrug før og undere mig virkelig over hvordan det kan være sket.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.